kommentek
13

teljesen belevisznek

nessun norma , 2009.01.16. 11:10

no, most szerdáig nem nagyon fogok írni semmit. visszafogom magam. erős leszek, és ellenállok. :D

nem kicsit kezd már elegem lenni ebből a mostani vizsgaidőszakból (és ha csupa kisbetűvel írok, akkor általában már nagyon tele a nem létező összes tököm :D), és az a furcsa, hogy az utolsó két megmérettetés előtt valahogy mintha csigalassúsággal telne az idő (tudom, tudom, ahelyett, hogy örülnék neki, hogy így érzem :)). egyszerűen csak szeretnék már túllenni rajta - abszolút a túlélésre játszom, pedig amúgy általában nem ez a jellemző. de most, most a cél: a hattyú :D
és valamiért - a fene se érti, miért :D - egyre ez jár a fejemben (hehehe):

azért ezt a másik nagy kedvenc klasszikust is berakom, nem mintha izzadna éppen a tenyerem (nemnyünny, csak mondom :)):

"pfűű, pfűű, pfűűű!"
(az izézene címke különösen tetszett  :D az meg milyen lehet?...)

 

Címkék: zene én csak úgy egyetem hangulat a e bizottság

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr96881405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kitartás! Éljen... izé... éljen... AL Cauchy!

(Nem [i]nagyon[/i]? Hihihi. Icipici kicsikét? Én meg feltehetően ellose-tam egy nyereményt.)
hamarosan túlleszel rajta és onnantól kezdve minden jó lesz :) kellett neked második diploma :P :DD
[c 4537415]Ernie 2009.01.16. 13:32:13[/c]
pffffff.... meg Lagrange meg Taylor és tsaik. :D
és igenis, nem nagyon, max icipicikicsikét :P a nyereményt majd meglátjuk, most a hétfőre koncentrálok egyelőre...

[c 4538694]kerikak 2009.01.16. 14:55:17[/c]
hát jah, kellett nekem ööö... nem is tudom, hanyadik diploma most akkor :D
miért nem a második? harmadik? negyedik? :D
Jut eszembe, szerencse, hogy nem tejesen, mert mire gondolna még az elvetemülten szemérmetlen bagázs?!

Ja, meg nyílván a zenekar névadója és a fizika tanulmányaid nem eléggé relativisztikus voltának összefüggése okán.

[c 4540889]nessun norma 2009.01.16. 18:21:45[/c]
Hát én úgy gondoltam, s nyílván gondolták kétes múltú elődeim is, hogy a nemzetvezető megnevezésével az egész bagázst és rendszer éltetem. Persze belátom, hogy így méltatlanul feledkezünk meg amúgy sok távlatot nyitó és boldogságot okozó elvtársakról. De hát a franc ér rá órákon át szenteket sorolni, mint a feltámadási misén.

Na jó, na jó iciripiciriicinykepicinykét talán szabad, de tudod, állítólag most volt az oktatófilm is (művelődtem közben én is): [a href="www.youtube.com/watch?v=JQVjJ68Y-0s"]Будьте готовы[/a]
[c 4547050]kerikak 2009.01.17. 14:08:27[/c]
hát a számosítás nem egyszerű :D mondjuk, két és ööö... feledik? vagy ilyesmi :)

[c 4550246]Ernie 2009.01.17. 20:25:31[/c]
cöcöcö, eddig még senkinek nem támadtak [i]elvetemülten szemérmetlen[/i] gondolatai, te vagy az első :PPP
jóvan, meg se szólaltam amúgy. (azért mire a kommented második fele leesett... :-o)
[c 4537415]Ernie 2009.01.16. 13:32:13[/c]
(na jó, icipicikicsikét. most szégyellem magam, és meghunyászkodom)
[c 4551708]nessun norma 2009.01.17. 23:26:09[/c]
Azt akarod, hogy nekem is lassan essen le, én már látom, de én inkább kérdezek, hátha rávezet: összefügg a státuszoddal?
[c 4551772]Ernie 2009.01.17. 23:38:35[/c]
ejj, megint milyen lassú a bloghu :S szóval akkor válaszolok ide is, hogy igen, van új poszt, csak nem látszik mindenkinek. hátha érdekel még valakit :)
[c 4558149]nessun norma 2009.01.18. 20:14:42[/c]
Értem, értem, még azt is, hogy ez válasz nekem, ahogy az jelölve is vagyon.
[c 4559864]Ernie 2009.01.18. 22:58:30[/c]
persze a tiédre válasz, de inkább másik embereknek akartam jelezni vele, h van újabb is :) mert nem mindenki belépve lép ide :D
[c 4559878]nessun norma 2009.01.18. 23:00:27[/c]
És épp így válasz nekem. Már ha jól értem.
no, hát egy megvan, görbül. most már csak a még egy kéne :)

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása