kommentek
11

zúrinő

nessun norma , 2008.11.26. 19:51

leszek most. tekintve, hogy egyesek nem átallották feltörni a levelesládámat (remélem, legalább jól szórakoztak az egyáltalán nem rá tartozó leveleimen és csevegéseimen) , és onnan idetaláltak, úgy döntöttem, hogy ezentúl védetté teszem a posztokat.

természetesen akik idáig is úgy olvasták ezt a frenetikus, információdús, csodddálatos, satöbbi blogot (heheh), hogy én adtam meg az elérhetőségét, vagy még nem olvasták, de említettem nekik (nem áltatom persze magam, hogy meg is nézik :DDD) azok írjanak, hogy hová küldjek meghívót, feltéve, hogy még érdekli őket a nyünnyögés :) nem muszáj, nem fogok megsértődni, tényleg :D

mást már inkább nem is írok, csak ez így azért annyira nem jó. utálom, ha leskelődnem utánam, lenyomoznak és figyelnek. pláne így :/

 

Címkék: én változás hangulat elég

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr55790146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Na, én hogyan kerültem ide...
no mesélj, te hogy kerültél ide :)
[c 4144260]nessun norma (aka Bumfi) 2008.12.03. 18:50:43[/c]

Szerintem tudom, de nem mondhatom meg, mert hátha te is csak másképp. :-)
basszus, ez nagyon-nagyon rohadt durva bug!!!
:((( nem igaz, hogy annyit nem bírnak normálisan megcsinálni, hogy a nickek és a hozzájuk tartozó blogok ne keveredjenek össze :(
[c 4144541]nessun norma (aka Bumfi) 2008.12.03. 19:20:47[/c]

Túl sok vagy a bloghunak :-))
rohadjanak meg :( most olyan, mintha direkt raktam volna oda a másikat, pedig nem :((( és nem tudom eltüntetni :S
Már eltüntetted :-)
hát, basszus, eltartott egy darabig :x
Én meg eltüntetem magam innen :-)

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása