kommentek

spanyol inkvizíció

nessun norma , 2009.06.03. 19:12

Fáradt vagyok. Nyűgös vagyok. Tanulni kell. Unom most.

Odajön hozzám a zutódlás tanulás közben, mondom neki, hogy nekem aludni kéne kicsit, és kérdezem, hogy vajon fog-e hagyni? Ezek után a következő párbeszéd zajlott le:

- tudod, hogy hogy nem foglak hagyni aludni? mindenféle papírokat szórok rád!
- hát az nem szép.
- és ha puha párnákkal dobállak?...

Nagyon kellett kuncognom :)

 

 

Címkék: monty python gyerekszáj vicces

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr961161900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása