kommentek
7

Pining for the Moon

nessun norma , 2009.05.23. 22:24

Ez most megint egy amolyan nyünnyögős-nyenyergészős lesz, vagy mi. De jobb, ha kijön :)

Elmondjam, mit érzek? Ülök a gép előtt, és nagyon tanulni kéne, de csak futnak a képletek a szemem előtt. Kit érdekelnek a termodinamika kitudja, hányadik főtételei? Jár az agyam egyre csak. Itt nincs ugyan automata, de azért ott figyel ám a kellő helyen egy darab - mi jut eszembe erről? Nem is értem, hogy találtuk ezt ki.

A tárcás kört én is lefutottam... Elég hasonló eredménnyel. Legalábbis úgy sejtem. :) Az ablakból a Dombra látni. No és a Székre. (kaptam bent az asztalom fölé parafatáblát...)

Szeretnék egy búzamező közepén elterülni néha, és nézni a kék eget a pipacsokkal telepöttyögetett kalásztömegek között... Szeretnék még... annyi mindent, de mit számít. És nem tudom, akarok, akarhatok-e képmutató lenni. Kaparászom a gépet csendesen.

Nem így volt ez elgondolva. Egyre csak mélázom, hogy ez most így hogy is, és miért, és legfőképpen, hogy most akkor mi van? Hülye vagy, mondok erre magamnak, az van, mint a nicked is mutassa :D

 


Időnként elgondolkozom azon is, hogy mégsem kéne az a címke, ami azt hittem még néha, hogy kell. Ez is csak úgy eszembe jutott - ezzel kapcsolatban is szoktak az utóbbi pár hónapban lenni gondolataim, csak aztán inkább mégse osztottam meg itt a közzel, ilyen-olyan okokból kifolyólag (= lustaság, fél egészség :))

Azon is elgondolkodom néha, hogy kurva nagyot lehet esni a piedesztálról, ahova néha - számomra eléggé érthetetlen okból - felpakolódom... Bár az is igaz, hogy szívmelengetőek és hízelgők tudnak lenni némelyek némely gondolatai, csak nem tudom, mennyire helytállóak és objektívek :D

Hát ez jó zizzent lett, még szerencse, hogy én helyenként értem, miről beszélek. :)

(És senki ne izgassa magát azon, hogy esetleg megbántott, vagy megsértődtem, vagy mittudomén :-) de ez csak zárójeles megjegyzés, a fentiektől függetlenül jutott eszembe)

 

Címkék: zene én hangulat rem cosas de la vida lúzer vagyok nyünny mégegyiskéne?

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr251138990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A búza az nagyon tud szúrni ám. Keress egy szénakazlat, onnan is jó látni a kék eget. :)
A piedesztál pedig azért van, hogy néha feltoljanak/felmásszunk rá, de mindig ott lenni nagyon unalmas lenne. Nem becsülnénk meg, ha az lenne állandó tartózkodási helyünk. :)
Amit meg nem értek, afelől megnyugodtam, hogy te legalább tudod, miről beszélsz :D
[c 5971749]tuli_ 2009.05.26. 11:54:26[/c]
Én sem értem, de hát ez egy énblog, mit várjunk?
Én általában megpróbálok közérthető lenni, és csak finom utalásokban üzengetni egyeseknek.
Úgyhogy nekünk marad, amit ki tudunk és akarunk belőle bogozni, meg a szép képek, mint búzamező, pipacsok, kék ég, meg a zene. A többi körülményesen körülírt körüzenet valakinek.
@Τunγacsáp: nem is kértem számon, csak megjegyeztem:)
Az énblogjába még jóhogy azt ír valaki, amit akar:)
[c 5971749]tuli_ 2009.05.26. 11:54:26[/c]
ejj, no, hát izé. méghogy szénakazlat. jellemző :D
ami a piedesztált illeti, hát mondom, az a baj ezzel, hogy aztán jó nagyot lehet esni. én meg már így is folyton kék-zöld foltos vagyok :D


[c 5972558]Τunγacsáp 2009.05.26. 12:45:32[/c]
nem igazán üzenek egyeseknek, csak kihümmögtem magamból, mert akire vonatkozik a jó része, az úgysem olvassa. no de van ez így :) az már persze ebben a formában nem igaz, hogy "senkinek nem üzenek", de ugye ez kacifántos :)
(a nickedből meg a bloghu az értesítő emilben valami egész vicceset csinál :o lehagyja az elején a T-t, meg aztán az y-t... :o :D)
Hát, még mindig jobb ez, mint az, hogy folyamatosan le vagy ejtve...én tudom, hidd el.
na most ne menjünk ebbe bele, mert te is tudod, hogy ez nem igaz. már az, amire célzol.
[c 6025114]nessun norma 2009.05.31. 15:33:40[/c]
Mire céloz?
[c 6023825]randalány 2009.05.31. 12:05:16[/c]
Én tényleg le vagyok ejtve folyamatosan. De hát férfi vagyok, nekem ez az oldal jut. :)

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása