kommentek
2

Allyally

nessun norma , 2010.01.27. 12:55

Nahát, nahát, hiszen ide egyesek szoktak nézegetni néha :) Én meg nem is írok semmit. Mintha nem is történne semmi.

Pedig hát kérem, megtörtént végre, amire annyire vágytam egy ideje, és sikeresen elköltöződtünk (szinte az összes cucc is már :D no de ezen nemsokára segítve lesz :)). Csak még zavaros az élet így a dobozok, a zsákok meg a vizsgák között :)

A gyermek meg közben az oviban bőszen szelektívhulladékol, minek kapcsán folyton jön a "hadd nézzem meg, hogy van-e rajta Zöld Pont védjegy!". Mondjuk most aztán van mit válogatnia a sok új cucc csomagolása közül, és neki tuti nem brekkeli be a fejét Zsolti :D

("Anyaaaa, ezek környezetszennyezőőők?")

 

Címkék: zene én belga gyerekszáj változás környezetvédelem

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr101706282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kérem haladjanak tovább, nincs itt semmi látnivaló.. :)))))
nafene már megint a duplikált nyulak.. ehh.. :)

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása