kommentek
1

Csak működöm

nessun norma , 2009.07.28. 08:46

Nnah. Nem nagyon érek rá. Meg amúgy is, ha arról van szó, hogy jóóóó dolgokat kéne írni ide, akkor inkább a jóóóó dolgokat élem meg, és azokkal foglalkozom :)

Tehát szentabéka van. Remélem, ez marad is így :) És megyek Velencei- meg Tisza-tóra, meg főzőcskézek, meg sétálgatok, meg fotózgatok, meg... meg... meg csak úgy vagyok, vagyunk. Lehetne azért még sokkal-sokkal jobb is minden, na de talán hamarost az is lesz majd. Meg annyi mindenről akartam írni mostanában (még mindig), de aztán valahogy sose jön össze (mint mindig :S)

Ez meg bekattant. Neeeeem is tuuuudom, milyen virágszál hatására :D

 

Címkék: zene csak úgy jókedv hangulat quimby cosas de la vida

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr561273574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én sem jókedvemben blogolok. Kivéve [i]xxx[/i]ittasan. (xxx helyére alkohol, álom, hőguta, stb.)
Most meg elpályázok melózni. Holnap meg a melóból. :)

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása