kommentek

Hey nonny, nonny

nessun norma , 2009.07.08. 06:25

Hát nem lettem sokkal derűlátóbb alvás (? ööö) után sem.

Gyűlölöm, ha hülyének néznek. Nem szokásom köntörfalazgatni (ugye?...), és most is úgy gondolom, nem tettem ilyet - elmondtam pontosan, hogy mi az, amit nem szeretnék, Y-kromoszómával terhelt (ehhe, bocsi :)) egyének számára is érthetően. És most én lennék a hülye, aki félreértett valamit, ami nem lett kimondva, de számomra egyértelmű volt, hogy csak úgy lehet (hiszen én mondtam, hogy máshogy nem szeretném)?... Gyűlölöm azt is, ha szórakoznak velem. És bár nagyon szeretem a növényeket, nem szándékozom fákrakúszó-lecsüngő zöldféle lenni, ahogy eddig sem szándékoztam az lenni.

Ezt a filmet pedig már ezer éve nagyon szeretem (meg is kéne nézni, mert régen nem láttam), egyik legmegszívlelendőbb rész benne ez:

Menni fog. Majd alszom még egyet. Vagy kettőt. :)

 

Címkék: zene film én hangulat lúzer vagyok mégegyiskéne? much ado about nothing

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr241233589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása