kommentek
3

és megint jöhetnek a pontok

nessun norma , 2010.03.29. 22:23

már megint jó rég nem, most jöjjön egy kis zagy.

egyrészt most naaaagyon sok minden van a fejemben, amit legszívesebben ideöntenék, másrészt meg nem is tudom, hol kéne kezdenem a sok mindent. no és nem is biztos, hogy minden mindent ide szeretnék. jól vagyunk, nagyjából. legalábbis az, hogy itt, hárman, a magunk alkotta kis káosz közepén, az nagyon jó, már csak rendet kéne tenni. és a ..... külvilági mindeneket kéne valahogy kiiktatni.

ma, kb fél három óta egyre József Attila jár a fejemben:

Mért legyek én tisztességes? Kiterítenek úgyis!
Mért ne legyek tisztességes! Kiterítenek úgyis.

És itt jön a nagy kérdés: melyik utat érdemesebb járni?...

 

Címkék: én hangulat cosas de la vida lúzer vagyok

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr221879395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

én értékelném ha ideöntenéd, legalább up to date lehetnék, mivan veled :) én itthon még egy hétig, vesegyuszisan..
ajjaj, hogy néz ez ki még mindig... persze, mert senki nem csinálja meg, mert egy lusta dög.
és a gombok se működnek :(
és még vesegyuszid is van??? ejj ,de mit csinálsz magaddal? :-o
na majd megírom, hogy mik vannak, most, hogy már kezdenek a dolgok letisztulni :) te meg gyógyujjá meg!
(jut eszembe, a gyerek egyetlen kutyabarátja hogy van? :))
Messze jövendővel komolyan vess öszve jelenkort:
Hass, alkoss, gyarapíts: s a haza fényre derűl!

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása