kommentek

Winds of change

nessun norma , 2008.11.05. 10:45

Egyik szemem így, a másik meg úgy.

Tart még a tegnapi szar frenetikus hangulatom, ami ma meg lett még koronázva egy kicsit azzal, hogy egyeseket nem becsülök meg kellőképpen, pedig de megérdemelnék. Én pedig azt gondolom, hogy ezt akár neki is mondhatnám, no és hogy igazán ideje lenne tükörbe tekingetni néha - és most akkor szégyellem magam, amiért ilyen piszok vagyok, meg azért is, mert... na mindegy, ezt most inkább mégsem itt fejtem ki. Igyekszem magam tartani, pozitívakat gondolni, és mindenkinek köszönöm, aki szokott ebben segíteni (hú, ez de nyálas, de akkor is :D).

Másrészt viszont nagyon örül a lelkem, hogy megvolt, aminek meg kellett lennie, nem is hittem, hogy tényleg meg fog történni :))) Az ass-kicking márminthogy, ha valaki nem értené. Azért persze majd hiszem a sok komoly változást, ha látom, no meg természetesen remélem azt is, hogy meg is hagyják a helyén a Gyümölcsöt, ha már eljutott oda :)

És akkor jöjjön egy ide passzoló zene is:

 

Címkék: zene változás hangulat scorpions akusztikus

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr49751007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása