kommentek

Gyorstalp

nessun norma , 2009.10.08. 23:24

Pedig mindig elhatározom. Csak aztán mégse... van rá idő, hangulat, ihlet, apparát, net, vagy éppen bloghu.

Mármint hogy húúú, most már aztán kéne ide írni, mert annyi minden történt velem a nyáron - és főleg az annyi jóra gondolok :) -, hogy az meg kellett volna itt örökíteni, hiszen aztán milyen jó is nosztalgiázni. Csak aztán meg ugye hát mégse.

Ha így visszanézem az utolsó pár bejegyzést, hm, valóban sok minden kimaradt, és nagyon-nagyon régen voltak ezek már. Mondhatni, sok víz lefolyt azóta, például a Dunán. Ahol voltunk vízitúrán - életem elsőjén -, a Szigetközben, ami tekinthető volt afféle próbatételnek is, hogy milyen lesz egy hétig teljesen összezárva lenni, egymás agyára menni, satöbbi, satöbbi. Hát ez az egymásagyáramenés nem jött be :) És most rengeteg minden eszembe jutott arról az egy hétről, hogy merre is jártunk, hogy nem borultunk be, hogy zúztam le a zúzó zúgón Dunaremeténél, hogy sétáltunk hosszasakat nagy beszélgetések közepette Kilitinél, és persze hogy mennyi sok csodaszépet láttunk. És tehetnék be képeket is, amiket a - nagy sikert aratott - ezeréves Prakticámmal csináltam (természetesen fekete-fehéreket), ennek az egynek speciel nem a lustaságom az oka, úgyhogy majd pótolni fogom. Amint ráveszem magam, és megszerzem a kiszemelt negatívszkennert (ezittareklámhelyeeee :D) :)))))

Aztán voltunk hármasban - gyermekkel hármasban máááárminthogy - hétvégézni Velemben. Hát erről hosszasabban is írhatnék akár, mert ilyen is volt, olyan is volt, én azért összességében úgy érzem, hogy nagyon jó volt, főleg ahhoz képest, hogy ez volt az első hosszasabb idő, amit ilyen felállásban töltöttünk. Most ezt, azt hiszem, inkább nem is részletezem, berakok inkább egy képet a hazafeleútról (azt hiszem, azzal kapcsolatban nem túlzok, ha azt mondom, hogy mindenki maradéktalan megelégedésére szolgált :)):

 Sag-hegy


Aztán voltak még jó programok, mindenfélék. De most már mindegy is, beszámoló szempontjából. Na meg aztán egy napon, szeptember elején (a történeti hűség kedvéért: ez még a velemi kitérő előtt volt egy héttel :)) jött az, hogy az ****** (értsd: cég :D) kiküldi D-t (hú, a címkéknél káosz lesz, már látom :)) két hónapra Stockholmba. Hát, mit mondjak, ez (belátom, önző vagyok :)) némiképp gyomorszájasként ért (bár semmiképp sem akkoraként, mint az a bizonyos, amire még utalást is tettem is a nyáron :D). Azért két hóóónap, egymástól távol, nem együtt, még akkor is, ha itthon is eléggé korlátozottak egyelőre a lehetőségeink.... nos, két hónap az elképzelhetetlenül soknak tűnt akkor, abban az első fél percben, ami a között telt el, hogy elmondta a hírt, és a között, hogy közölte: de hát ő azt szeretné, ha minél többet mennénk, és vele lennénk. Hát nem is mondok semmit, hogy miket gondoltam-éreztem akkor :) Mert még el találja olvasni az messzi éjszaki éjszakában ;)

És most, az izgalmas résznél jön a.... szünet :) folytatás majd holnap, most megyek aludni, mert már fáradt is vagyok, meg közben hosszas telefonbeszélgetésbe kellett bonyolódnom a messzi éjszakkal :)

 

Címkék: d én utazás hangulat duna fotók cosas de la vida mégegyiskéne?

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr841437540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása