kommentek

Mén-kű

nessun norma , 2009.06.12. 10:51

Hát becsapott. Bár nem egészen oda, és úgy, és akkor, ahova, ahogy és amikor számítottam :D

Már hétfőn gyanús volt a telefonom. Majdnem három éves, nyitogatós (így tuti nem kezd el a zsebemben telefonálgatni :D), életem harmadik mobilja (9,5 év alatt... nagyfogyasztó vagyok, tudom :)), egészen megszoktam a hülyeségeit is, meg egyáltalán. Viszont nagyon nem akart a képernyő bekapcsolni egyszer-egyszer. Kedden reggel eljutott oda, hogy csak egyszer-egyszer akart egyáltalán megjeleníteni bármit is... No sebaj, gondoltam, hát végülis elég sokáig bírta, ahhoz képest, hogy nem volt szegény kímélve.

Délben biciklire pattantam, elindultam be a zofiszba, mert közösségi hülyeként (:D) vállaltam, hogy a jövő héten esedékes szigorlatunkhoz beszkennelek pár előadást a jegyzeteimből. Repesztek a bringaúton, fülembe Pulpul zengedez, mikor egyszercsak diszkrét rángást észlel a fülem, majd valami fura <szkreeecccccccs> hangot, majd elhallgat a zene, és megszűnik a rángás. Elnyomtam egy ízes káromkodást, padlófék (ööö... mondjuk :)), és bizony, sikerült kipróbálnia a lejátszónak a betonsít. Becsületére legyen mondva, hogy egy-két (még csak nem is látványos) karcoláson kívül semmi baja nem lett, ugyanúgy működött/ik azóta is. Mondjuk, már itt sejtenem kellett volna, hogy talán mégiscsak inkább haza kéne menni, leülni egy sarokba, és az élet értelmén töprengeni. De én nem.

Bringa leparkol ofiszház előtt, én be, majd eszembe jutott, hogy hm, mit is kéne szkennelni a szuperszkennerrel? Hát ehhez kell a gép is (amit elő se akartam ott venni, mert csak 10 percre ugrottam be, onnan meg tovább egyetemre rendbe rakni a Nyulat...). Nosza, előkapom, kirakom, kinyitom. Ujjam rá a monitorra nyitás közben - hányszor is nyitottam ki így az utóbbi másfél évben, nem tudom. Ámde most, mintha valami halk pattanást hallanék... Hm. Bekapcsol. Hmm. Új fícsör. Mondhatni, a képernyő 80%-a megszűnt funkcionálisan létezni. Azonnal gutaütés. Kikapcs. Bekapcs. Fícsör marad. koncentrál, nem bőg, gondolkodik. Nincs mit tenni, gyorsan külső monitort szerez, telefonál egyetemre, hogy ugye egyeseknek is van, ugyeee? Egyesek persze döbbenten kagylóznak, hogy "miiii??? eltörteeeed az lcd-t???..."

Hát.... ja. És most ilyen csodálatos. És kénytelen vagyok vindózon alkotni, mert a nyúl nem adja ki a jelet - rá lehetne venni néhány config fájl átírásával, csak nehéz úgy, hogy csupán 6 centit látok a bal szélből :D (emailt azért tudtam írni úgy... nem volt egyszerű, trükközni kellett, de megoldottam) Egyesek becsületére legyen mondva, hogy igazán igyekeztek ezt a problémát megoldani, mert tündérek, de hát mindenre ők se képesek (vagyis izé, semmire se, ugye. Ehhe).

Egyetemen persze leültem, és igyekeztem nem bőgni, hogy hogy a *******ba lehetek ilyen bal....izé. És most várom, hogy a szerviz majd mondjon valamit, hogy mikor nézik meg egyáltalán, aztán kérdés, hogy kicserélik-e, és hogy mennyire fog ez nekem fájni... Mit mondjak, a kedd valahogy nagyon nem az én napom volt (csodálom, hogy nem ütöttek el a bringán - bár erre a megjegyzésemre anyám közölte, hogy dehülyevagy. Ez új? :D), fél óra kivételével (:)). Csak az meg rövid volt :(

 

Címkék: én ska p zúzás cosas de la vida lütyő lúzer vagyok lassankénemégegycímkedemégsem

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr31180621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása