kommentek
11

Fish are jumping

nessun norma , 2009.06.04. 22:39

Na jó, inkább erre koncentrálok hétvégén:

Meg remélem, lesz más jó is, végülis a mai nap vége is egész jó lett. Szerintem. Nem tudom, más hogy volt vele, de ha nem, magára vessen. :)

Nagyon szeretem ezt, mindenféle feldolgozásban. Rakok is ide másikat, szintén hazait :D

 


Szolgálati közlepény (:)): Gondban vagyok amúgy, hogy most akkor mit és hogy is kéne-szabadna-stb írnom ide. Mélázom ezen már egy ideje, merthogy szokta olvasni olyan is, akit esetleg lehet, hogy rosszul érint egy-egy be- vagy megjegyzés. De ugye ez az enyém, ami a sajátom (:)), ergo nem kéne ezzel foglalkoznom, de akkor is, valahogy mégse hagy ez nyugodni. Micsináljak?

 

Címkék: zene csak úgy summertime paso harcsa veronika erik sumo mégegyiskéne?

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr541164452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Nagy Virágtanács azt a hivatalos véleményt adja, hogy azt, amit a belsőd diktál. Ez a te életed, és ez a picinység pedig a te netsarkod, azt írj ide, ami jólesik. Más sem szokta megválogatni a szavait a sajátján, még akkor sem, ha vesz egy levegőt, hogy ez most kinek eshet rosszul. És akkor sem, ha neki is előre fáj, ami kimegy, mert tudja, hogy az biztosan nem kíméletes.
Csak bátran.
:)
[c 6076843]bodzavirág 2009.06.05. 00:30:17[/c]
szerintem is, azt írd ami jólesik :)
[c 6076843]bodzavirág 2009.06.05. 00:30:17[/c]
[c 6078435]kerikak 2009.06.05. 09:52:29[/c]
:)
egyébként persze, én is azt gondolom alapvetően, hogy - mint a neve is mutassa :) - ez itten az enyém, nem kéne, hogy ez izgasson :D és persze nem is muszáj ugye olvasni - más kérdés, hogy valahol azért írja az ember, hogy olvassák. vagy nem? totál elbizonytalanodtam :D
ha írnál akkor olvasnánk :D
[c 6079793]nessun norma 2009.06.05. 11:28:29[/c]
Az ember bonyolult teremtés. Vannak irracionális hülyeségei. Van úgy, hogy hiába bántja valami, mégis megteszi. Ezen aztán az értelmesebbje felülkerekedik (gondolom).
Azt gondolom egy ilyen blognál azt írsz, amit akarsz. De. Azt is gondolom, hogy igazán felnőtt cselekedetnek az számít, ha tekintettel vagy mások érzéseire. Úgy ismerlek, hogy az ilyen dolgokban szabadon cselekszel, és a másik belátására bízod, hogy ő mit kezd ezzel. Sajnos azonban nem mindenki olyan, hogy józanul lát be. Vagy néz ki a szemén, főleg, ha ivott :)
Ha lehet, én nem szeretnék megbántani számomra fontos embereket. Egy határig, de ha valami számomra fontosabb, mint a másik ember, akkor megteszem, talán megérti.

Vannak aztán olyan helyzetek is, ahol az ember nem írhat akármit, mert pl. figyelembe kell vennie mások törvényadta jogait. De ez már eltér a témától.
Meg az is, hogy együtt jártam Harcsa Veronikával.
De csak órákra. :)
Hú, Τunγacsáp kolléga kicsit eltért a a gondolatmenettől ezzel a törvényadtajoga-megjegyzéssel :) nyilván persze én sem erre gondoltam.
Most akkor azt akarod mondani, hogy én magasról le szoktam szarni mások érzéseit, és írok bele a világba, lesz ami lesz alapon? :D (oké, sarkítottam :))
Azt hiszem egyébként, hogy volt, aki félreértette kicsit, amit mondtam, mert semmi olyanra nem céloztam, hogy van, aki nem szeretném, ha többet nem olvasná akár ezt a blogomat, akár a másikat. Tényleg mindenkinek a saját belátására bízom. Mellesleg meg hiába a májvéj meg nagyfene szabadságfíling, nem gondolom, hogy olyan sok mindent meg szoktam ide írni. Legalábbis sokkal több marad bent, egyelőre, mindenféle okokból.
Most lett még egy :P

[c 6081262]kerikak 2009.06.05. 12:57:48[/c]
:D jól van, na :) tegnap pl írtam sokat, max nem vettétek észre. amúgy meg annyi minden és semmi történik, hogy nem is tudom, mit, hogyan kéne megírni. de van, ami(k)ről majd kéne, vagy nem is tudom :D
Τunγacsáp 2009.06.05. 13:08:04

búcsúszex volt?
[c 6083220]bodzavirág 2009.06.05. 15:19:35[/c]
Lüke, nem órákig jártam vele, hanem órákra! :)
És nem cseréltem volna el a két dolgot, jó volt ez így. :)
Lükék, mindahányan :P

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása