kommentek
15

Gyorstrapp reloaded

nessun norma , 2009.10.09. 14:29

Hát szóval ("hát" szóval nem kezdünk mondatot, mondaná a gimnáziumi faaaaantasztikus magyartanárnőm, de nem érdekel :D) ott álltunk az egyetem egyik udvarán, és valahogy elszállt akkor elég sok aggályom.

Hogy tudniillik téééényleg fontos-e ez az egész neki ennyire, és hogy tényleg komolyan gondolja-e, és hogy egyáltalán, akkor lehet, hogy nem is lesz olyan hosszú az a két hónap. :) Így hát aztán kb. másfél hét körömrágás után egy pár merész kattintással meg is vettem az összes jegyeket, reménykedve, hogy mire kimegyek/ünk, még szállás is lesz - ezt sose lehessen tudni ******-éknál :) Na meg abban is reménykedve, hogy az egyetemi - akkor még ismeretlen - órarend nem tesz majd keresztbe az egész tervnek. Arról nem is beszélve, hogy mi lesz az utánpótlással addig a tíz napig, amíg (az első alkalommal) nélküle megyek ki. Bevallom, hogy ezügyben voltak komoly aggályaim (így utólag röviden elmondhatom, hogy túlélte a gyermek :D), meg azügyben is, hogy netán lesz némi neheztelés-akadékoskodás-ellenkezés, ha bejelentem a másik illetékes félnek, hogy szeretném elvinni majd magammal külhonba, de úgy tűnt, hogy ezek az aggályok is alaptalanok. Remélem, hogy továbbra is azok maradnak - ez majd két hét múlva kiderül :)

And now for something completely different(*): berakok ide egy vicceset, amit ma fedeztem fel. Persze lehet, hogy ez a sorozat csak nekem vicces, úgymond, szakmai alapon :))))

 

Címkék: sorozat d monty python én vicces hangulat mégegyiskéne? isabella rosellini

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr551438737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vicces vagy nem vicces, Isabella Rosellini jócsaj és jó szinésznő :)
A gyermek meg nyilvánvaló, hogy túlélte, az én haverom.. :))) meg mayáé :D
tefigyelj, juteszembe, lassan szülinapunk van, ugyeugye?
húúú, nem elég hogy 6 nyulat látok, de még a komment egy részét is eltakarják.. azannya..
Örülsz, hogy idetévedtem? :DDDD
Eddig 24 nyúl, hány halacska lesz? :)
de te is látod, nem?
jóhát a nyulaknak nincs bob és bobekjük, evvan :)
Én is látom.
Csinálok nyulaknak nyulakat, ha már így ráérek. :)
Eeelvagytooook :D Mondjuk a blogmotor eme hülyeségétől (hogy idepakolja aaazt is, amit nem kéne, és összevissza) ááááá, hülyét kapok.
Be kéne fejeznem azt a posztot, amit már majdnem két hete elkezdtem...
:D
ja, és ja, Bobek, minnyá szülinapunk lesz, csak éppen mindketten tekergünk :)
óóóóóóóóóóóóóóóóóóóó :) van nyulunk :)) nyulaink.. :) szuper :DDD köszi :)
vicces, a nyulakkal nem csinálja, csak bobekkel.. lehet, mert a nyulaknak nincs az indán avatar? vagy a safari szopat? nem, hisz aszondja az olajos hal hogy ő is lássa a nyulakat (mármint a sok nyulakat..)
ügyes Tunyacsááááp :)))
az indás avatar hiánya teszi, hogy a nyulaknak nem tolja el, ja :)
naugye okos vagyok, tudtam én ezt... :P :D
Ja meg mi ez, hogy olajos hal?!?!? Én a sós vízben érzem jól magam.
Na jó, néha leolajozhatnak... :D

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása