kommentek
7

Fekete ing, fekete patácska

nessun norma , 2008.11.02. 19:55

Tegnap este egy cimborikus társasággal elmentünk kitapastalni, milyen egy spanyol falatka-bár.

Ilyen fekete paták fogadják a belépőt (ez azok számára, akik még nem láttak ilyet, kissé talán bizarr lehet, de nekem ezek a jamón serranok már anno madridi útjaim során is nagyon tetszettek :))

patitas negras :)

És ettünk például ilyeneket, többek között (csak hogy annak, aki nem volt ott, fájdítsam a szívét :)):

tapas-talatok


(sajna az ezen a képen nem látszik, hogy a garnélák alatt konkrétan bugyorgott a fokhagymás olivaolaj, többet meg nem rakok be, így is csak fájdítom esetleg a résztnemvevők szívét... :D amit aztán mi, lányok tunkoltunk ki, mert az úriember, aki rendelte, elborzadva nézett arra a felvetésre, hogy ő ilyet (t)egyen :))

UPDATE (nem, nem Norbi, arról szó se volt :D):

a legnagyobb sikerű :)


Azt a számot, ami beléptünk után azonnal fogadott minket, nem rakom be, bár jó teszt lenne, hányan kapnak a fejükhöz, hogy jaaaaj, ez a... (lebukás :D) Inkább egy másikat, ami közben volt, és amit az egyik lánnyal vadul (update: Milenával :)) elkezdtünk énekelni. Ezzel a számmal kapcsolatban egyébként is mindenféle emlékeim vannak, anno, mikor Krétán nyaraltam még réges-régen, egy élettel ezelőtt, szinte mindenhol ez ment, és akkor nagyon belemászott a fejembe. Az előadó többi száma nem hatott meg valamiért, de ez nagyon tetszik, végülis vehetjük úgy, hogy egy jó nyár emléke, vagy nem tudom. Na de a sok duma helyett akkor egy koncertfelvétel: 


és akkor ez után, hogy ne komolykodjak annyit (bár a tegnap este azért nem arról szólt. a komolykodásról mármint :)), jöjjön a mirigy-verzió is, amin a múltkor nagyon-nagyon kacagtam :D


(és továbbra se szeretem a titkon-trükkösen lurkerkedést.)

 

Címkék: zene én juanes tapas ihm la camisa negra cimborázás

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr77746147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ja, a garnéla..de mi az ott a kép bal alsó sarkában?
Gombának tippelném...
Fekete ing, fekete tapaska :)
Az ott laskagomba zöldmártással. Én csak egy falatot ettem belőle, állítólag nem volt olyan jó, de én nem tudtam ezt ennyiből megállapítani.
Kérlek szépen, egészen pontosan [i]setas a la plancha con salsa verde[/i], laskagomba vaslapon sütve, zöldmártással. Nem volt kifejezetten rossz, de nem lettem a rajongója, mint ugye fentebb is kiderült. A kacsamell almával, balzsamecettel viszont, amit Tonhal kolléga evett, húúúú, hát az frenetikus volt. Tegyük hozzá, először én néztem ki, de aztán hogy úgy mondjam, "I chickened out" :D (na jó, oké, csirkét se ettem, mert azt is ő, de nem hagyhattam ki :))
A legnagyobb sikerű tapas a citrom-, lime- és narancskarika :)
ja, tényleg, arról is mindjárt rakok képet :) bár "csak" olyan van, hogy éppen öntődik a sangria kifelé a pohárba, és látszik a kancsóban a "legnagyobb sikerű tapas-halmaz" :))
juj de jó :) mármint a blog meg a beszámoló, annak örülök :) most végre tudom mi folyt az asztal túlvégén :))
khm. az említett úríember kenyeret nem mártogat finom fokhagymás olívaolajba, de azt a sok tengeri rémséget meg hogy szereti, brrrr :DD
hát, az asztal végén, mint láthatod, a sangría folyt :D
hihi, az említett úriember meg remélem, csuklik :)) egyébként én se értettem, azt a jó kis fokhagymás cuccot hogy volt szíve otthagyni, de lelke rajta - több maradt nekünk :P :D

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása