kommentek
10

Bun-bun - ápdétid

nessun norma , 2009.04.07. 23:40

(húderég, már megint. az a fránya havazás...)

12 éve, mielőtt hazajöttem volna egyéves kanadai okosíttatásomból, az ottani barátnőm szervezett egy sütisütő partit hozzájuk, mikoris fahéjas darázsfészket gyártottunk, A Híreset, ami a helyi egyetem büféjének specialitása és az abszolút numero uno. Azért találta ki ezt a programot (azon túl, hogy naaaagyon finom ;)), mert a recept magyar, eredetileg :) (Mindenhol ott vagyunk. Erről persze Vancouver vonatkozásában még mesélhetnék sokat, talán majd egyszer :)) Az eredményes sütögetés után a reptéren kezembe is nyomta a receptet, hogy majd itthon is meg tudjam csinálni. Sajnos a papírka elveszett valahová, úgyhogy azóta csak készülök, hogy majd megcsinálom, aztán ebből sose lett semmi, mert nem lett meg.

No de két napja elkapott az ihlet, hogy ha már úgyis tojást kell fújni az oviba (hogy aztán majd az eredményt ismét őrizgethessem :)), és keletkezik némi belseje, akkor lehetne sütni valamit. Éééés, mi lenne, ha pont ezt. Barátomat ráuszítottam a kérdésre, és csodák csodája. :)))) Úgyhogy neki is álltam tegnap este nagy lelkesen, kevergettem-kavargattam, olvasztottam. Apró részletkérdés, hogy a liszt közben elfogyott (és amúgy is összekutyultam már kétfélét is, ami csak volt itthon), úgyhogy a félkész kelttészta a hűtőben éjszakázott (és szaladgált kifele a tálból). Reggel aztán erős kételyek közt (hogy ti. az egészet lehet majd kidobni) álltam neki a folytatásnak, és dagasztgattam a közben beszerzett utánpótlással a cuccost. 

Mit mondjak, Chokito-díjas lett :) Ha olyanom lesz, teszek képet is, most csak el akartam büszkélkedni, hogy még fahéjas csigát is tudok csinálni, ha akarok. És állítólag jót - legalábbis az őszinte korban lévő 5 és 7 évesek is nagyon dicsérték :D

Update: mutatok képeket is :) A legfelső az a jobban sikerült adag (a jobb széle, na... :D), a középső szintén ugyanarról egy közeli, a legalsó meg abszolút Chokito-díjas. Mutattam egy kedves ismerősnek (aki amúgy lelkendezett az első adagért, mert abból kapott :)) a harmadik képet, mire a reakció az volt: "Jééézusom, ez mi????" Hát, megértem. De finom volt :D


 

Címkék: én jókedv hangulat süti

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr281052930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ügyes vagy :) azért fénypostán küldhettél volna egy kis kóstolót :)))
És a 60 évesek is kétpofára zabálták:)
Örülök nagyon, hogy jó lett, de hol a recept? :DD
[c 5501320]tuli_ 2009.04.09. 18:33:35[/c]
hát oooott van az fent, belinkelve :)
[c 5512498]nessun norma 2009.04.10. 20:22:03[/c]
uuuuppppssszz:))
köszi:))
[c 5546997]tuli_ 2009.04.15. 10:44:52[/c]
:D no tessék, képet is mellékeltem :)
Fúúú, de guszta lett:)
így néz ki az én darázsfészkem:)
majd csinálok ilyet is:)
[c 5756613]Tun(y)a Medve 2009.05.05. 12:01:12[/c]
hú, hát annak még sose álltam neki. most havazás van amúgy. és juuuuj, micsinált már megint a bloghu... :o
[c 5756673]nessun norma 2009.05.05. 12:06:57[/c]
Havazás? Itt süt a Nap. Extrém környék ez időjárás szempontjából ezek szerint. :)
Hja, már megint mik vannak.
Na, majd keresek ilyen nagymama füzetéből kilesett receptet. Aztán dekódolom a "sendergesd meg csíknyira, aztán szórd meg harmad merítésnyi liszttel" mondatokat. :)

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása