kommentek
4

Kickin' ass

nessun norma , 2008.10.31. 09:23

...is what we do!
Napok óta ez megy a fejemben, és olyankor mindig mosolygok. Ami a villamos közepén elég mókás bír lenni, mármint ha ott jön rá az emberre látszólag minden ok nélkül a kacaghatnék :)

És egyébként a közelgő remélhetőleg valamilyen mértékben világmegváltó (bár elég szégyenletes, hogy az lehet... de ebbe se fogok most belemenni, politizálni amúgy is viszonylag ritkán szoktam :)) események kapcsán is eszembe jutott még ez. Úgyhogy hajrá ottan odaát, let's kick some(one's) ass!
 

 

Címkék: zene vicces hugh laurie

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr46741849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nekem is a legváratlanabb pillanatokban jutnak eszembe innen-onnan vett hülyeségek:)
Sajnos/szerencsére az utastársak értetlen arca ilyenkor pozitív visszacsatolásként működik, és a dolog lila fejjel való leszállásba torkollik.:)

(Fryyyy!:DDD)
Én elfojtva kuncogni szoktam, tegnap is valamin. A villamoson rám se hederítettek az emberek. :)
Kapcsolódva a témához, a linkhez s a mai naphoz: [a href="www.youtube.com/watch?v=-u0RQkj3Tic]link[/a]
[c 3805081]Ernie 2008.10.31. 13:39:45[/c]
:DDD

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása