kommentek

Mire bukkantam :))

nessun norma , 2008.10.27. 21:21

Az előbb elővettem egy CD-t, és valahogy most kikandikált a borító lapjai közül egy lapocska (a fene se szokta a borítót kiszedegetni :)). Megnéztem, ez volt az:

 

konceeeert :)))

 


Húúú, de jó rég volt, és húúú, de jó kis emlékezetes koncert volt. Emlékszem, hogy már csak eljutni sem volt triviális probléma, mert akkortájt még bőven gimnááázista voltam, és bőven nem a naffaluban, szóval kellett szervezkedni rendesen. Ezúton is köszi az anyukámnak, aki már akkor is jó fej volt, és valami kamu dumával elkért a suliból másnapra :D
Úgyhogy most akkor jöjjön méééég egy zene tőlük az egyik (nem csak szerintem) legjobb albumukról (és megint csak linkelem a nem koncertfelvételt, mert "embedding disabled by request"):

 

Címkék: zene koncert emlék pearl jam

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr56735307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása