kommentek
1

jénahát

nessun norma , 2009.09.09. 13:52

vajon miért nézegetnek ide, erre a mostanában kissé elhanyagolt (:S vagy inkább :) ?...) oldalra számomra teljesen ismeretlennek tűnő emberek, hát ez rejtély.

na de sebaj, akkor zenélek nekik egyet, ha már ezt élőben is sikerült ma pontosan négy hete :)

(aztán most már lassan kéne ide írni is. mondjuk, hogy mi minden történt mostanában. addig meg bujkálok a sarokban és szégyellem magam :D)

 

Címkék: zene csak úgy ska p

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr131370977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én a múltkor operát kerestem, de ismerős voltam szerintem.

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása