kommentek
2

Mintabárány, bennafarkas

nessun norma , 2009.03.03. 10:55

Az úúúúúgy voooolt... igen, most jön a kidumálós rész, hogy miért nem írtam még mindig képes beszámolót...

Szóval vasárnap este hazajött a gyermek, vidáman csicseregve, egy tünemény, minden anya álma - én is szinte már készen voltam az aznapra kiszabott penzummal munkaügyileg, egyszóval a kánaán maga. Majd vacsora közben mintegy mellékesen megjegyezte, hogy nagyon fájt a nagyinál a háta, mert volt rajta egy pukli, de már nem fáj! Mutatja, meg is néztem, konstatáltam, hogy elvakart valami csípést. Ezek után fürdés, levetkőzik, és akkor... akkor megláttam a hátát. Melyet lapockatájékon 4-5 gyanús piros petty díszített, gombostűfejnyiek. És ha még kétségem lett volna, hát a bal karján váll alatt ott bégetett már a hólyagos verzió is. Tegnapi verdikt: minimum kettő hét itthon, de ha lehet, inkább legyen három. No komment. Mindenesetre most itt van nálam az a dán illetve holland származású úr, aki Róbert Gidát is jól ismeri.

Persze az én gyerekem miért is akkor kapta volna el, amikor a nagy többség - ő egyéniség. Az ehhez tartozó klasszikus jelenetet persze nem találom, helyette legyen ez:

:)

(hm, hát nem ez lett az a bizonyos poszt... na majd máskor ;))

 

Címkék: én csak úgy cosas de la vida

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr38977127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dán? Azta! Akkor biztos van őshüllő rokonság is. Az biztos mókás lehet neki.
Személyem számodra nem vörös posztó,
Neked van blogod, de mikor lesz poszt, ó?
;-)

Ez olyan gyenge, még jó, hogy nem írok verseket! :D

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása