kommentek

Kinek a sors, kinek karma

nessun norma , 2009.06.01. 22:24

Hát ezt se gondoltam volna, még reggel se. Hogy akkor ma télleg.

Pedig meglepő módon összejött (lehet, hogy azért, mert túrórudis fogadás nem volt involválva a dologban :)), és sikerült ma elmenni megnézni azt a filmet, amit már hetek óta kinéztem/tünk, s amihez egyesek megígérték, hogy partnerek lesznek. Szegények, szerintem félnek tőlem, pedig nem ettem még embert, meg nem is akarom én bántani, meg egyáltalán, semmit sem. Az a vicc, hogy tényleg nem. No de ezt most hagyjuk. :)
Viszont a film, hát az nagyon hm, nem is tudom, milyen jelzőt írjak rá. Tetszett is, és nagyon jó is volt, de kétségkívül brutálisan <naidekénevalamifrappánsjelző>* helyenként. Én azért ajánlom annak, aki bírja a fura északi humort, és mellékelem a trailert:



most már akkor muszáj lesz megnézni ezt is:

(a fenti alapján ez is tuti, hogy nagyon beteg(*ez pl jó jelző :D). oké, tudom, én is, de az első hatása alatt állok :))

------------------------------------

és akkor töredelmesen bevallom, hogy illene a pénteki filmes-fotós élményeimről is beszámolni, de azokra valahogy több időt szánnék, mint erre, amit kb negyed óra alatt összedobtam. az is egy élmény volt, csak az még több fronton. remélem, másnak is :)

 

Címkék: film én jókedv ádám almái lassankénemégegycímkedemégsem

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr231157714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása