kommentek
4

Csakazérse :)

nessun norma , 2009.01.31. 10:18

Vagy inkább csakazértis lesza... izé, teszek rá?

Szóval nem érdekel, hogy talán (na jó, nem talán, ez biztos :)) teljesen hülye vagyok, de akkor se kezdek bele mindenféle hülye női praktikákba - mint már kifejtettem párszor néhányotoknak -, nyilván totális antinő vagyok. Lehet, hogy felrúgok ezzel valami szintén hülye játékszabályt, de az se érdekel. Ha valakinek meg pont ez nem tetszik, hát sajnálom - vagy inkább mégse. :)

Nnna, ezt ki kellett írni :) Úgyhogy mindenki mondhat ezt meg azt (nyilván mindenki homlokegyenest mást :D), én majd jól (?) azt csinálom, ami jólesik. Aztán jogosan verem a saját fejemet a falba, hogy mér arra hallgattam, de ez már egyéni szoc problemám.

:)

 

Címkék: én csak úgy hangulat lúzer vagyok

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr65913839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Na, és most honnan nézlek, hmm? :))
Ehh...én vagyok a lúzer, én, én...
[c 4757894]milena 2009.02.03. 21:26:26[/c]
nagyon vicces kedvedben vagy :D :D most nem Miskolc :)
(képek lesznek, nem felejtettem el, csak totálisan elhavazódtam a héten :S)

[c 4784230]valamikor 2009.02.05. 20:29:43[/c]
de te miért is? és én mér nem? :-o nézzenek oda. :P
[c 4784382]nessun norma 2009.02.05. 20:42:22[/c]

Juhé, képek!! :)

És tettem egy számomra igen nagy felfedezést, ott van a kockásban benne!! Neked nem lesz újdonság, de azért örülhetsz velem :)

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása