kommentek
12

Fájnöl káuntdáun

nessun norma , 2009.01.27. 12:20

No igen, immáron ööö... harmadszorra? Ezúttal azonban tényleg fájnöl, nincs több menet :) Általában úgy érzem, megy ez nekem, csak aztán eszembe jut, hogy a múltkor is így éreztem :D (na jó, akkor nagyon durva kialvatlansági tényezők is benne voltak a pakliban... :))

Tegnap este már együtt számoltunk a gyerekkel. Bizony. Ő is fogott egy ceruzát, és a "jegyzetfüzetkéjét", és irkált bele, kommentálva közben, hogy mit is alkot. Pl: "ez egy egyes... és egy mínusz... és egy plusz... nézzük csak, nézzük csak... és egy nulla... Akkor ez tíz!" (és tényleg, egész ügyesen rajzolja a jeleket :)) Majd kicsit később: "ez egy egyenlőségjel... nézd, anya, rajzoltam egy szorzásjelet!... az egyenlóóó tizenegy! (...) várj, most ezen eltoltam valamit én is. (...) áááá, eszembe jutott, hogy nem is toltam el semmit!" :D lehet, hogy így nem olyan mókás, de akkor (miközben én vadul integráltam vagy ilyesmi) nagyon nevettem. Hát még reggel, mikor szintén világmegváltó gondolataim támadtak, és míg ő reggelizett, én egy cetlin elkezdtem valamit számolni, kommentálva (hmm, honnan tanulhatta a gyermek...), mit csinálok: "egy per... négyzetgyök n... és ezt integrálni kéne...". Ő persze nagyon megörült a törtjelnek, hogy húúú, az "ilyen elválasztó!", majd miután elmagyaráztam neki, mi az, és mire való, közölte két falat zabpehely között a papírra bökve, hogy "akkor ezt most integráljuk meg". Halálkomoly fejjel. Ötévesen :D Mit volt mit tenni, megintegráltam.


(gondolom, nem kell kommentár, hogy ezt most miért :) nagyon-nagyon ott van :D az az intro... :))

 

Címkék: zene én gyerekszáj toy dolls vicces

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr33905894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csak szeret számolni :) a múltkor vacsora közben (:DD) kiszámolta, mennyi négyszer öt, és aztán büszkén mesélte, hogy az bizony húsz, és ő számolta ki, egyedül :D
Hóp ic indíd dö fájnöl ván... or not... nát súr vát áj hóp.
Gondoltam, megviccellek titeket egy kicsit, de nem tudom, sikerült-e. Mit mutat a nemguglis, honnan jövök? :)

Az integrált zabpehelyről meg a spanyol integrált gabonatermékek jut eszembe, az 'integral' ott teljes kiőrlésűt jelent...
[c 4696369]milena 2009.01.29. 19:58:43[/c]
mármint arra gondolsz, hogy nem az nagy Budapestről? :)

jaja, az [i]integral[/i]on én is szoktam mosolyogni :))
@nessun norma: Jaja! Működik, hurráhurrá!! :)
[c 4696811]milena 2009.01.29. 20:32:44[/c]
kis trükkös :)
csak azt nem értem, hogy az a 'válasz erre' opció hogyhogy látszik nálad?... affene. nem kéne neki.
hacsak nem azt aaaaaa... szabványokra magasról tevő böngészőt használod a látszat ellenére :D
Most már nem működik. Rókácskát használok amúgy :)
[c 4696996]milena 2009.01.29. 20:44:38[/c]
én is úgy láttam, és azért csodálkoztam, mert elvileg az rendes, és ott nem kéne látszania a beépített bloghus izének...
[c 4697101]nessun norma 2009.01.29. 20:52:15[/c]
Na, most már csak így enged válaszolni. Közben meg is írtam magamnál, hogyan kell megcsinálni ezt a trükköt, mindenki legnagyobb örömére :))
:D oké, megnézem majd (most, hogy már net is van :D), csak még írok beszámolót a tegnapról is :)

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása