kommentek
4

Zaχχant

nessun norma , 2009.01.23. 13:48

Ez a mai is csak részben az én napom. Szóval az úúúúgy volt, hogy valahova sikerült elgórni a gyerek TAJ-kártyáját, és természetesen a jövő hétre feltétlenül kéne (mert az allergológián nem hiszem, hogy bemondásra csak úgy elhiszik a számot, amit amúgy tudok - bár ki tudja :)).

Így hát, miután kinyomoztam, hogy pontosan mi a teendő, és ez mennyire időigényes, elindultam ma hajnali fél nyolckor Camelotba. Tudjátok, mint a (vér)nyuszi a medvéhez (bocs, Tun(y)a :D), három napi hideg élelem, Xanax, váltás ruha, hálózsák, ami kell. Aztán meglepő módon mintegy 40 perccel az után, hogy beértem és sorszámot kaptam, már indultam is a metróhoz, kezemben a csemete vadonatúj (még meleg) kártyácskájával. Érik még az embert meglepetések :) Innentől kicsit homályos a hazaérés, de az biztos, hogy még időben (ti. azelőtt, hogy a peronra szerelvény érkezett volna) észrevettem, hogy pont az ellenkező irányba menő metróra várok türelmesen, mint ami kéne nekem. A hazafelé tartó villamosról viszont egy hirtelen agyleállás következtében egy megállóval előbb szálltam le, mint kellett volna - hiába, még csak 9 éve lakom itt :) Sebaj, legalább sétáltam egyet, úgyis olyan csodaszép, friss, haaarmatos idő van ma is.

A következő kört gyerekestül sikerült azért terv szerint teljesíteni (na jó, ebédet elfelejtettem szerezni...), meg vagyok elégedve magammal. Egyelőre. Elvégre hol van még a nap vége??

 

Címkék: én lütyő

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr68897652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hmm... hát én már láttam olyat, akinek tízből kb. egyszer sikerülnek az ilyenek, csak ha épp az ellenkezőirányos van terítéken, akkor soha nem kell várni... mármint lehet az is, hogy az összes tükör errefelé jól programozott plazamatévé, hogy ha nehezen is, de valahogy legalább elviselhető legyen a világ... akkor viszont tök átverés, hogy micsoda új teχχnikai találmány ez a minden... persze a marketing gépezetek aljaságán meg sem lepődünk ebben a modern fogyasztásközpontú, vadkapitalista világban.
ehh, a színházas sztorikat nem mesélem el, mert már írtam :D

De pl. húgom lassan 6 éve él itt, ehhez képest a körúton 10 esetben 11-szer szúrja el, melyik villamosra kell felszállnia :D
[c 4632771]valamikor 2009.01.24. 16:39:05[/c]
Ööö, a Körúton?... az azért nehéz lehet, olyan sok választás nincs :D

megjegyzem, most hazafele jövet a nyereményeseményről (:)), természetesen elfelejtettem leszállni a kellő helyen. nem is írom a folytatást :x
@nessun norma: és mégis...ha együtt vagyunk és utána megy ki-ki hazafelé, akkor mindig útbaindítjuk :D

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása