kommentek
10

No hát ezt most tényleg csak úgy :)

nessun norma , 2009.01.13. 00:46

Mert - bár szinte sehogy se állok (nem is igaz, végülis jobban, mint gondoltam, de attól még szinte semmit se tudok :D), mégis tök jó kedvem van. Pedig semmi okom rá, egyelőre. Lehet, hogy kételőre se lesz, de mindegy.

Tudom, hogy dilis vagyok, nem is kell mondanotok. Mi lenne, ha nem csak egy kis dilinyósság jutott volna nekem ma, hanem valami igazán szívet melengető, mosolyogtatós, boldoggátevős mittudoménmicsoda? (nem, ez most nem a nyünny-szekció ülése) Mindenesetre csak annyit akartam mondani, hogy:

:)

Meg még ezt is, mert mindig megmosolyogtat:

 

Címkék: zene én jókedv hangulat israel kamakawiwo ole lassankénemégegycímkedemégsem

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr41874049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kellemes e zengzet, e termetes ember teremtette zene :)
[a href="www.youtube.com/watch?v=VrE6Zf4Ihsc"]Szerintem az bolond, ki téged mindezért paprikajancsinak mond.[/a](Most már biztos, hogy te tényleg csalsz.)
[c 4493618]Ernie 2009.01.13. 02:09:45[/c]
hát ez ütött... mivel érdemeltem? :DDD (ööö, ez meg most mire vonatkozik? most éppen mivel kapcsolatban? :))

[c 4493612]valamikor 2009.01.13. 02:07:30[/c]
:DD látom, elvagy :) hiába, no, a beidegződés :D
[c 4494074]nessun norma · nekemvan.blog.hu 2009.01.13. 08:23:52[/c]
Az audiovizuális melléklet csak illusztrációként szolgál ám, és emígyen természetesen a poszt egyes részeivel. (A poszt egyes (talán másik) részeire természetesen.) Az identifikációs probléma megkönnyítése végett: az anatómiai hiányosságokról még szót sem ejtettem.
[c 4500486]Ernie 2009.01.13. 15:46:54[/c]
hm. szabad a gazda, mert fogalmam sincs, mire gondolsz :)
[i][a href="www.youtube.com/watch?v=gjdb-2u67Ac"]Néha[/a] légy bolond egy kicsikét, elrepül úgy a szürke gond, derül az ég. Van abban valami báj, ha kacag a máj. Szárnyal a kedv, mint a kacsamadár. Légy vidám, vagány akár egy srác...[/i] Jó, jó belátom ez mind bolond és paprikajancsi, és nem pont [i]dilis[/i] és [i]dilinyósság[/i], dehát a lényeg a lényeg. (A zárójel pedig a poszt konzekutivitását követi.)
[font style="color:grey; font-size:6pt;"]Ohh, azt el is felejtettem mondani, hogy ő, ki két L, azért igyekszik néha: [a href="http://www.youtube.com/watch?v=PFrufPxjwX0&fmt=18"]pl.[/a], bár ez jó régi, csak most épp szembe jött.[/font]

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása