kommentek
6

\begin{nyünny} és rögtön \end{nyünny} is

nessun norma , 2009.01.12. 14:31

(oké, megártott a sok teXnikázás, belátom :))
Pffff. Nem, dehogy, eszetekbe se jusson olyasmi, hogy esetlegesen ma délben, miután a csemete fél hét pihenő után először ment ismét óvodába, felhívtak, hogy talán hőemelkedése van...

Majd hogy fél órával később ismét, hogy mintha csupa csalánkiütés lenne az arca. Egy hét múlva ilyenkor persze már túl leszek az egyik véres vizsgán, két nappal utána meg a másikon is, de most kicsit aggódom azért, hogy ha így haladunk, eljutok-e én valaha is oda (és még csak hétfő van :D). A gyermek egyébként nagyon vígan van, hazafelé vigyorogva hajtogatta, hogy "dejóóóóó, hogy jöttél, Anya, megyünk haza!" :D Miután hazaértünk, első dolga volt lelkendezve elmesélni nekem fejből a Sün Balázst. Tudja, hogy vegyen le a lábamról (mondjuk ezzel vannak még páran, no nem sokan :)). Kis gazfickó :)

Aki esetleg még nem ismerné az örökbecsűt, Dargay Attila rajzaival, annak íme, tessék, örüljetek ti is (:)):


(forrás)

 

Címkék: csak úgy mese hétfő nyünny

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr29872821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szegény :( jobbulást neki!
zet nem ismtertem, de nagyon aranyos, a rajzok meg.. :) lesz gyerekem ezt is megveszem neki, tuti!!!! :DD
[c 4486744]kerikak 2009.01.12. 14:43:18[/c]
nyehh. kapott fenistilt egy órája, most megnéztem, és már nem is piros az arca. nemmondoksemmit. :D

a könyvet most nem tudom, lehet-e kapni, ő is abból tanulta meg, ami még a mienk volt anno, de ugyanez a kiadás, mint amit beraktam :)
hátha addigra kiadják megint, nem holnapra kell :)
mér van az a sanda gyanúm, hogy nem szeret oviba járni? ennek biztos a távolság az oka!
btw, nem akarsz bébiszittert fogadni? szívesen vigyázok rá, vf. kislányával is nagyon jól szót értek.;) úgy le lenne szittelve, hogy csak na!
puszi!
\renewenvironment{nyünny}{fölfedezte a talpához csavarozott lemezeket,}{rájött, kinek a keze van a dologban.}
[c 4486960]kerikak 2009.01.12. 14:56:19[/c]
hát, még az se kizárt :) azért gondoltam, hogy nem most azonnal kell :D vagy legalábbis nagyon le lennék maradva akkor, úgy érzem :)

[c 4492467]bodzavirág 2009.01.12. 22:24:52[/c]
á, amúgy szeret, csak néha ki kell találni valamit. mondtam neki, hogy ellóghat egy napot majd az oviból, [i]miután[/i] megvannak a vizsgáim, és akkor elmehetünk csavarogni :) ja, a távolság, az valószínű... :) bébiszittert, hooooogyne... :D mellesleg gyere csak nyugodtan, úgy sejtem, megint jól ellennétek :DDDDD

[c 4492911]Ernie 2009.01.12. 23:12:13[/c]
:DDD hát ööö. erre nem tudok mit mondani még mindig :)

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása