kommentek
2

Szpájdör - ápdét

nessun norma , 2009.01.02. 13:07

Tanulok, tanulok, most éppen a többes integrálok, parciális deriváltak meg mindenféle sorok csodás világába ásom bele magamat.

Közben zene megy. Ezt is kaptam. Kaptok ízelítőt, de csak azért, hogy jót mosolyoghassatok :)


(hmm, még erősen alakítani kell ezt a dizájnt meg a css-t azért...)

És azt el is felejtettem, hogy tegnap este, mikor kedvenc kis zöld malackánkkal (:)) elmentünk forraltborozni és kidumálni jóóóóól mindenkit, a kávézóban, amit végülis nyitva találtunk, ment valamelyik zenetévé (nem tudom, melyik, mert annyira offé vagyok tévécsatornákban, hogy nagyon), és nosztalgiáztak, mindenféle régi számokat adtak. Például ezt is. Mivel érdemeltem én ezt? :D

 

Címkék: zene én the cure katie melua lassankénemégegycímkedemégsem

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr26853145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hehe, a kjúrpók :)
de ismerőőőőőős szitu... ;-)
ja, vajon kivel láthattam legutoljára? :D

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása