kommentek
10

Idei igazi elsőőőő

nessun norma , 2009.01.01. 10:58

Ma reggel bekapcsoltam a gépet, és rögtön fogadott egy emil, hogy XY levelet küldött nekem a pofakönyvön. Nem kell bemutatni az intézményt, gondolom. :)

Anno azért regisztráltam oda, hogy a kanadai iskolatársak megtaláljanak, és egy-két évig tényleg csak onnan voltak ott ismerőseim, aztán (most már ugye) tavaly tavasszal hirtelen alaposan megszaporodtak az ismerősök (hehehe), itthonról, mindenféle ismeretségből kifolyólagosan. Egyrészt jó, hogy megtalál az ember ezer éve nem látott embereket, tarthatja velük a kapcsolatot, és pár napig mókásak (na jó, van, ami tovább :DD) a játékok is, másrészt viszont utálom, hogy totál ismeretlen emberek meglátják a fotómat az ismerősök ismerősei között, vagy ama egy-két kisalkalmazás valamely bugyrában, amivel néha szórakozom, és csak úgy ismerősnek jelölnek - én nem azért vagyok ott, na. Nem is állítom az ellenkezőjét. Egyszerűen ebből a netes ismerkedősdiből (főleg, ha a személyes találkozás aztán végképp kizárt, mert az illető a világ másik felén lakik) most egy időre elég volt - no offense, a jelenlévők nyilván kivételek, meg úgyis értitek szerintem, mit akarok mondani, no. És valahogy nem is tudok igazán rákattanni erre a dologra - belátom, mégse vagyok eléggé nagyon netes gyíkarc :D
Ezzel a valakivel, aki írt ma nekem, anno úgy kezdtünk el levelezni, hogy egy közös ismerősünket folyton adtuk-vettük (micsoda jó mókák vannak, mi? :))), és azóta néha váltunk egy-egy levelet. Tulajdonképpen nem bánom, bár az rejtélyes, hogy miket hallhatott a közös ismerőstől rólam, mert egyre lelkesebb, hogy egyszer majd most már tényleg találkozni kéne, ha közös ismerős révén erre alkalom adódik. Közös ismerős se ismer eléggé, már látom, pedig ő már bő tíz éve :D Művészek... :)
No de még a netes gyíkarcsággal meg a pofakönyvvel kapcsolatban, meg mert újév van, és úgyis mindenkinek van huszonegypár perce röhögni, eszembe jutott (nem meglepő, mert pár napja láttam amúgy) a már emlegetett IT Crowd egy része, hát nézzétek, okuljatok, és mulassatok (amíg le nem szedik a tecsőről, és sajnos ez is dizéééblőd, úgyhogy linkelek):

3/5 - 1. rész

3/5 - 2. rész

3/5 - 3. rész
 

Na, ki lesz az első? ;)

 

Címkék: sorozat én vicces it crowd cosas de la vida

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr5851271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Na, ez a link az íróasztalodra mutat ezentúl? :)
Tegyél bele a sablonba ilyet:
<blh:post_comments nulla="Fűzz hozzá valamit!" egy="csak egy leány/legény?" sok="hozzászólás" />
Jaaa, csak nem vettem észre a szövegbuborékos cetlit! :D Más se fogja :)
Dede, észrevettem :)

Amúgy igen, ez a ....könyv már csak ilyen...arról nem is beszélve, hogy egyesek - nagy társadalmi nyomás hatására ;-) - azért regisztrálnak, hogy aztán szabadon adhassák-vehesék őket... :D
[c 4383020]]tonhalacska[ 2009.01.01. 19:03:06[/c]
A mancsot kéne még belebűvölni. No meg persze azért még vannak ötleteim, ezt a fenti asztalt kicsit átdúlom majd, ehhehe (pl minek nekem slusszkulcs?? :DD). és most éppen látszik a buborékos cetli felett a felirat, akárhogy vagyok bejelentkezve, csodálatos. persze lehet, hogy csak itt, ahogy a bloghut ismerem.
[c 4384588]valamikor 2009.01.02. 01:03:57[/c]
:)) kiről beszééééélsz, nem is tudom ;)
[c 4385259]nessun norma 2009.01.02. 10:46:46[/c]
Itt is már csak a mancs kéne.
Kíváncsian várom az átdúlást. Csinálsz otthon kávéfoltos, sütimorzsás, matekkönyves íróasztal képet, és az lesz itt? :D
[c 4385313]]tonhalacska[ 2009.01.02. 10:58:20[/c]
hooooonnan tudtad, hogy csupa sütimorzsa az asztal? :D egyébként nem pont erre gondoltam. Vannak ötleteim, majd meglátjuk, mi sül ki belőlük :)
alakul, de még nem az igazi. mi lenne, ha rá is érnék? :)
Ó, hmm... sőt...

Másfelől tégy a styles.css fájban a
 #comment_container a {
 }
részbe egy
 cursor:pointer;cursor:hand;
sort!

Ha meg még az ő "Válasz erré"-jüket is ki akarod szedni, akkor a javascriptbe egy
 var reps = getElementsByClass('replyComment',document.getElementById('comment_container'),'*');
 for(k=0;k<reps.length;++k)
  reps[k].style.display = "none";
ciklust!

[font style="color:grey;font-size:6pt"]Ha ebben most semmit nem sikerült elrontanom, az egy varázslat. Elnöki tisztem azért nem kockáztatom holmi felelőtlen kijelentésekkel.[/font]
[c 4395888]Ernie 2009.01.03. 20:26:05[/c]
frenetikus vagy, köszi :) ezennel elveszem tőled meg sem ítélt elnöki címedet :P :D
[c 4395888]Ernie 2009.01.03. 20:26:05[/c]
ja, és mi az, hogy [i]"hmm... sőt..."[/i]? :)

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása