kommentek
2

A Holdtündér zoknija

nessun norma , 2008.12.31. 10:17

Vissza-visszagondolok tegnap este óta időnként arra, hogy pontosan öt éve ilyenkor merre jártam (elég jól behatárolható :D).

Most például fel s alá trappoltam a kórház folyosóján. Még 6 és fél óra, és sitty-sutty, fogytam 6 kilót :) Fotót inkább nem mellékelek, nem horrorblog ez.
Akkor azért nagyon távolinak tűnt, hogy ez a nap is eljön majd, és naaagy, komoly ötéves lesz egyszer az a (nemisolyan)kis méltatlankodó manó. És a fene se gondolta, hogy egy filozófus fog elveszni benne. Mostanában folyton kérdezgeti, hogy még mennyit kell aludni a szülinapjáig, és mindenkinek büszkén mondja, hogy neki bizony mindjárt lesz. A minap tapasztaltuk öltözésnél, hogy az a pár zokni, ami ki lett szemelve, már nem az igazi méretben, mire megjegyezte: minél inkább idősebb leszel, annál inkább kinövöd a zoknidat. Milyen igaz, hogy ez eddig nem ötlött fel bennem így :)
Ezen kívül aktuális nagy kedvence (a Mazsola és Tádén kívül, csak normális idetartozó videót még nem találtam) az, amit ide már annyiszor beraktam, de most akkor méééég egyszer beteszem, hadd örüljön a "holdtündéres"-nek.

 
(és szokta énekelni, nagyon komoly :D)

Tooorta majd szombaton lesz, megkísérlek olyat kreálni, ami megfelel neki (majd kiderül, milyen drótanya vagyok :D). Nem lesz egyszerű, mert minden nap más és más ötlettel áll elő, de legalább marcipánt már szereztünk a tetejére. Kicsi, zöld malacokat :))
No és mára meg egyébként igyekszem a doomolást beszüntetni. Majd meglátjuk, hogy megy.

 

Címkék: szülinap gyerekszáj vicces cosas de la vida debout sur le zinc lune

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr90849936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boldog ötödik szülinapot!!!!! :)))

A Holdtündérről nekem egész más jut eszembe :) (de utálom ezt a magyar elnevezését)
www.youtube.com/watch?v=0SmLLcwU6-o&fmt=18
[c 4376113]]tonhalacska[ 2008.12.31. 11:42:42[/c]
széjlormún? hú. :D nekem még sose jutott eszembe ez a holdtündérről :)

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása