kommentek

Ez is megvolt, mégsincs...

nessun norma , 2008.12.24. 22:23

...ja, nem, mégis este van :)
Békésen, mindössze apróbb hisztikkel színezve telt el a nap.

A Kedvenc nagy boldogan díszítette fel a fát (csak egy üvegdíszből tört le egy darabkát a kis hűbele), és büszkén mesélte mindenki aztán :) Persze nem túl meglepő módon a kettes számú fát a Nagymamánál már rám hagyományozta, díszítsem én, mondván, neki sürgős vonatoznivalója van.

galeries lafayettes

 

Az ajándékozás aztán a szokásos mederben telt, azt hiszem, most hetekig Mazsolás-Manócskás bábjátékosat kell játszani, ha éppen nem legózni vagy számolni (bár ez utóbbi eddig is mindig volt, csak most kapott számos mágnestáblát is hozzá). Éééés nem tudom, mit vétettem a nagynéném ellen, lehet, hogy ő is olvasta ezt a cikket, nem tudom, de hogy a másfél centis műanyag golyókat kilövő pisztolyis simán beleférne ebbe a keretbe, az tuti. (pedig egyébként nem szokott ilyeneket adni a gyereknek :D) Ezt a cuccost saaaajnos ott hagytuk a nagyinál. Nem is értem, miért. (:D)

És persze akinek még nem voltam volna, boldog, békés, és mosolygós karácsonyt kívánok, Rosanával. (a videót nem kell nézni, a zene a lényeg, de sajnos "normálisabbat" nem találtam...)

 

Címkék: zene én gyerekszáj karácsony jókedv hangulat rosana

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr97840474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása