kommentek
8

mértéktelenkedés

nessun norma , 2008.12.23. 14:08

Ismét közeleg az a szaka az évnek, amikor néhány tonna adag töltöttkáposztával hozzájárulok rokonok és barátok gasztronómiai jólétéhez. Csak az a baj, hogy mindig elfelejtem, hogy mennyi is fér bele összesen a két legnagyobb lábasomba.

Sebaj, egy-két éve már nagyon okos voltam, és felírtam, hogy 3 kiló káposzta (vajon levéllel gondoltam, vagy levél nélkül??) és másfél kiló húsból készült töltelék. Meglepő módon a cédula is eszembe szokott jutni, hogy hol van :) Elő is vettem, megnéztem - innen vagyok most is okos. Gondoltam, nem kell nekem most ennyit csinálni, elég lesz kevesebb is mindenből, mert - mint kiderült ma - nem biztos, hogy lesz töltöttkáposztázás azokkal a barátokkal, akikkel szokott lenni.

Elindultam a piacra. Beálltam a káposztáshoz. És elkezdtem mélázni, hogy na de tavaly is kevés volt a nyers káposzta, úgy kellett még beszerezni pótlást - nem lesz elég az elgondolt két kiló, legyen két és fél, biztos, ami biztos. Ki nem találnátok, több, mint három és fél lett végül, levelestül. Keresnem kell még egy lábast, már látom, ezen felül botor bátor jelentkezőket a végtermék elpusztítására.

Ki jön hozzám töltöttkáposztázni? :D

 

Címkék: karácsony jókedv lütyő

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr70838432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az felmelegítve is jó? :)
Karácsony témában: www.youtube.com/watch?v=8u_c1oyaClU (egy fő-fő rinyálótól)
A bloghusokktól meg kaptunk radarot.
hát az csak úgy jó.
ja, a radarot láttam én is, meg a válaszerrét is. de vicces ez így most...
@tonhalacska: csak kipróbálom, mit is csinál ez most :)
hm. marad a másik is egyelőre. :D
Hmm. A töltöttkáposzta jó dolog :)

Az extranagy fazék meg még jobb. Egyszer nekiálltam káposztalevest csinálni (igen, azt a bizonyosat), és egy icipici fejnek is csak a fele fért bele a legnagyobb fazekamba is.
No, jelentem, most már tényleg itt állok/ülök két nagy fazék töltöttkáposztával. Holnap az öcsémhez viszek egy adagot, és eddig még egy jelentkező volt, aki tesztelni szeretné :)
Mellesleg én is azért kaptam ezt a két szép, méretes lábaskát, hogy legyen mibe emberes adagokat főzni :D (bár egy nagy már volt addig is, de egy nagy lábas nem elég :))
Nyami.
Most összefutott a szám a nyálban :D
hehehe :) jelentem, már alig van :D

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása