kommentek
9

Moha szapiensz

nessun norma , 2008.12.18. 09:09

(inkább itt dühöngöm ki magam...)
ez meg itt szőrmoha :)Történt pedig eme még éppen tartó év tavaszán, hogy a társasházi közgyűlésen megszavazták: ezentúl tilos a lépcsőházban dohányozni. Fantasztikus dolog a civilizált Európában élni, mi? :)) A közös képviselő a tény mindenki számára egyértelművé hozásával kapcsolatban annyit volt képes tenni (na róla is külön posztot tudnék írni), hogy kinyomtatott pár papírlapot, miszerint "alépcsőházbantilosadohányzás", s ezeket random helyeken kicelluxozta a fal mentén.

Ennek csak annyi következménye lett, hogy azok a civilizált, gondolkodó, drága illatos kultúrlények 1. összeégették az égő bűzrúddal 2. összefirkálták 3. leköpködték (!!! nem vicc, sajnos). No de ez az előzmény csak. Azóta harcolok, hogy a földszinti két *&#+!%@ (ööö, hát most gondban vagyok a definícióval, mert ha "nő", hát én nem akarok ugyanabba a csapatba tartozni, szóval legyen:) inkábbnőnekmintférfinak látszó izé folyamatosan oda bűzölög, már ti. a lépcsőházba.
Ma reggel a Kedvenccel a földszinten jártunk már az óvoda felé menet, mikor is fordul az egyik ominózus lakás ajtajában a kulcs, nyílik az ajtó, s kilép az egyik extránbűzös (ha mesélik, nem hiszem el, de állítom, ha kilép az ajtón, fél percen belül szag alapján a negyediken is detektálni lehet. Mármint ha nem bagózik: akkor nyilván hamarabb), szájában az égő cigarettával (hja, kérem, kemény lehet azt a mintegy hat métert kibírni a kapuig). Gyermek persze rögtön beszólt neki (büszkeséggel tölti el anyai szívemet eme tény :))), hogy itt nem szabad "bagózni", mire hát én is mondtam neki, hogy talán már ne itt, ha már egyszer tilos. Mire a bűzbombázó nekem szegezte a végső, megdönthetetlen, és úgymond eposzi (a másik büdös uis valamiért folyton ezzel jön nekem a hasonló témájú vitáknál) érvet: "Takarítani kéne!!" Visszakérdeztem, hogy (egyrészt ezt hogy jön ide - bár felesleges volt, mint mindig, mert erre még sose voltak képesek épkézláb, jogos érvekkel alátámasztott választ adni, másrészt hogy:) mégis hol? Mire ő: "hát itt! (már ti. a földszinten, a folyosón)".

Mi a harmadikon lakunk. Szerintetek? :) Komolyan, egy mohának több agya van, és ezt én mondom, bizony. Bár, ezúton is elnézést a moháktól, amiért ilyen primitív véglényekkel (szintén bocs) hasonlítom össze őket, mert ezeket a növényeket egyébként nagyon szeretem. :)) Az jutott eszembe közben (mert ezt utólag írom bele ám), hogy legközelebb, ha a fentebbi csodalény jön megint a "Takarítani kéne!" c. velős ámde ütősnek tűnő érv(nek tűnő)vel, azt válaszolom majd, hogy "Mosakodni kéne!", pont annyira releváns ez is (nem is, mert önnön bűze is bőven sokszorosa az egészségügyi határértéknek, szóval még ez is témába vág. ehhehe...). Bár ennyi kiesett év(tized) után nem vagyok benne biztos, hogy még ismeri a szó jelentését.

Érdekelne, hogy ebben a csodás jogállamban, amely köztudottan oly nagyon védi polgárait (ehheehe), vajon hogy tudom elérni, hogy egyes mohaszapienszek ne gyilkolászhassanak szép lassan engem is, meg a gyerekemet is, pláne (az én értelmezésem szerint) teljesen a törvény ellen menetelve? Akinek van ötlete, ne tartsa vissza.

És igen, tudom, kötözködöm, tehát vagyok. Már a gimiben is megmondták :)

 

Címkék: hangulat fotók dühöngő nem értem idióta emberek

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr11829300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atyám, ez egy barom...de mire értette vajon a takarítást? Ő szokott, csak más nem?

Amúgy csak nagyon távolról kapcsolódik, de a takarítás az örök probláma. "Otthon" otthon is az volt a gond, hogy mi lakásunk, meg mondjuk, még egy hajlandó volt komolyan venni a "heti soros takarító" intézményét, mások nem.

Nálunk a földszintre mindenki, az emeleten lakók is be voltak osztva, az emeletek meg külön is.

Ezt sok emeleten lakó nem értette meg, hogy ő most volt soros a másodikon, ő ugyan minek takarítson a földszinten, mire Anyu megkérdezte, hogy ezek szerint ő az ablakon repül be a másodikon lévő lakásába, hogy ki tudja iktatni a földszintet, amit ugye ők ugyanúgy használnak, sőt ott vannak az általuk is használt tárolók.

úgy van a rendszer, hogy mindenki be van osztva, hogy a [i]saját[/i] emeletén mikor takarít, havonkénti felosztásban. volt már olyan kezdeményezés, hogy havonta jöjjön egy cég, és csinálja meg, de folyton leszavazzák az okosok :x pedig elég sok vita elkerülhető lenne ezzel. és arra célzott, hogy (még) apósomnak a földszinten van a lakása. na und? most majd anyámék szomszédai is beszólnak majd, ha nincs eltakarítva előttük a járda, vagy most ezt így hogy? :D szóval akkor se értem, hogy személy szerint [i]nekem[/i] ehhez mi közöm. na meg hogy ez hogy is jön a bagózáshoz, ugye. mellesleg azért is szólni fogok legközelebb, hogy rohadtul nem őriztünk együtt disznót (bár ő biztos szokott, a szag alapján), úgyhogy a tegezést talán k*rvára mellőze.
tényleg jó nagy bunkó :( nálunk is van egy-két ilyen, utálom mikor a liftben dohányoznak, majd megfulladok míg leérek az ötödikről, jó tudom menjek gyalog, az úgy is egészségesebb
de basszus, nehogy már következmények nélkül ezt lehessen csinálni... nem hiszem el :(
Na, itten van egy bűzölgő dohányos.:)
Tökéletesen igazat adok neked, mert nincs jogom mások orra alá füstölni. Nem dobálom el a csikkeket, és nem égetem ki a linóleumot semmilyen lépcsőházban.
Ha valaki olyan társaságában dohányzom, aki ezt nem teszi, még szabad levegőn is a beleegyezését kérem, és ha látom, hogy felé száll a füst, akkor átülök olyan hegyre, ahol másfelé fújja a szél, vagy felállok, és arréb megyek. És kurvára ideges vagyok azokra a dohányzókra, akik nem tartják tiszteletben, hogy zavarják a másikat.
De azt sem szeretem, ha kijelölt helyen dohányzom, és ott baszogatnak, mert arra is volt már példa, hogy kiselőadást tartottak nekem ott a dohányzás káros hatásáról.

Liftben sem dohányzom.:) Liftben soha az életben nem volt megengedett a dohányzás. 30 éve sem.
Az igazi 'moha szapiensz' nevében kikérem magamnak!!

Aki még nem tudná, Moha a cicám :)
Bocs, Milena, nem ellene szólt :DDD

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása