kommentek
2

Kaminaut

nessun norma , 2008.12.17. 20:17

(és most nem lesz kattintstovább)
Lehet, hogy át kéne értékelnem a zéletemet. A gyerek tegnap este fürdés közben elkezdte énekelni, majd követelte tőlem is, hogy "dörgött az ágyú és zúgott a gép" (fiatalabb versenyzőknek ez persze nyilván nem mond semmit :)). Ezt persze jóóó hangosan (megjegyzem, ezt speciel nem tőlem tanulta), hadd hallja az egész strang a fürdő mentén le s felfele egyaránt :D Nem is értem, hogyhogy nem kezdett el senki vadul dörömbölni, hogy aaaazonnal hagyjuk abba a hangulatkeltést :) szégyen, nem szégyen, de mókásak ezek a mozg@lmi nóták (nna, most csúfosan lebuktam... ez volt a mai kaminaut :)), jól lehet társaságban (persze kellő khm, alapozás után) tekintélyes hangerővel (= teli torokból) zengeni őket. Nem, nem kell semmi mögöttes ideológiára gondolni - viszonylag ritkán szoktam politizálni, nem is ezért írtam ezt most, csak eszembe jutott a dalolásról. Amit persze ma is meg kellett ismételni, kiegészítve a "szegényemberessel" ("a szegény ember nem más, csak izom és vér..." - oké, ezt tőlem tanulta tegnap este. Tanulékony gyerek, no :)). Alig várom, hogy félrehívjon az óvónéni, hogy miket tanítunk ennek a gyereknek, és hogy "pedagógiai szempontból" ennek milyen hatásai lehetnek (jó, jó, ezt nem is ezek az óvónénik mondták anno, mikor el lettem hajtva a három és fél évessel, egyetem és munka mellett, hogy mit képzelek, hogy oviba adnám :D). Amilyen borzasztó vagyok, még az mp3-lejátszómon is vannak ám jó dolgok, bizony. Tőlük, és nagyon jól szokott esni hallgatni:


A másik, ami még járt ma a fejemben, hogy lehet, hogy tegnap sikerült valakit alaposan el(/meg/össze/vissza/át/satöbbi)riasztanom. Grafomániám lustasággal párosul, hát belinkeltem innen egy poszt (ahogy automatikus tárgyesetben mondani lehetne). Lehet, hogy hiba volt, és szegény azóta is az eset (nemfeltétlenpozitív) hatása alatt áll. Mondjuk megértem, valószínűleg én is így lennék ezzel :) Nem tehetek róla, ez is én vagyok, ahogy ezt már megbeszéltük egyesekkel (vagyis kettesekkel :)).
És igen, tudom:
Hüjje is. Vállalom, ezt osztották :))
(meg grafomán... de nem muszáj olvasni, esküszöm, többet nem linkelek :))

 

Címkék: zene én kaminaut motivés lassankénemégegycímkedemégsem

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr4828647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ki oszt neked olyat? :)
ki nem? :) bár az tény, hogy kevesen szoktak effektíve kiosztani ezügyben úgy, ahogy te :)
[font size=-2]egyébként talán mégse. nem, mintha számítana :)[/font]

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása