kommentek
2

(Zárójelben jegyzem meg)

nessun norma , 2008.12.16. 21:58

Ne próbáljatok meg kristálycukorból cukormázat csinálni (ez itt az életigazság). Akármit is mond az egyetlen, drága jó, tündéri anyukátok. :) Ja, és életemben először (na jó, nem próbálkoztam eddig sokszor, mert mindig sűrű szitkozódás a vége) sikerült normálisat csinálnom, cukormázat mármint. Porcukorból. Igaz, az első adag a lefolyóban végezte :D

 

Címkék: én életigazságok zárójel

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr86827040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mindig kristálycukorból csinálom a cukormázat:DDD
Persze nekem már lehet a koromnál fogva:D
hát akkor én vagyok a lúzer (ez persze nem új). pedig (ahogy azt egyeseknek mondtam is, hogy tenni fogom :D) megmondtam az anyukámnak is, hogy ehh. ő is ezt mondta amúgy, amit te, mármint a vége nélkül, ami hüjjeség :P :)

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása