kommentek

La lune promie :)

nessun norma , 2008.12.13. 12:30

Ehh, hogy takarítás helyett mindig kitalálok valamit. Most pl azt, hogy de rég írtam ide, egyszerűen elloholt az orrom előtt a hét - csak tudnám, mivel ment el így az idő :D

Tegnapra beharangozták, hogy "irtózatosan nagy holdtölte lesz", hát elslattyogtam este szépen a Gellérthegyre (erről majd még később, mert hosszasabb* :D), és fotóztam. Felrakom ide is, csak mert miért ne :)

  Lune promie  

És akkor ennek kapcsán megint berakom azt, ami már volt, mert tegnap, hogy úgy mondjam, kaptam régebben beígért holdat :) (és most ez megy :D)
 


Ápdét: Szóval jó setét volt már, mikor odaértem, és hát a közvilágítás a Gellérthegyen nem a legoptimálisabb, hogy úgy mondjam. Nem is lett volna ebből persze gond, végülis ismerem elég jól az utakat, úgyhogy szépen felcsattogtam a szobor felé. Mígnem a szoborhoz vezető lépcsőnél nem agnoszkáltam egy nagy drótkerítést, rajta egy darab papírkával, amin egy batár nagy "" állt (a másik irányba, a pontosság kedvéért, csak nincs itt most ilyen spéci karakter, és lusta vagyok kódok közt turkálni :) Na jó, megártott a cézés: ♦♣♠♥ ◘○◙♂♀♪♫☼►☺☻ - vajon ebből mi lesz...), hogy arra kerüljön az ember. Hááát, az meg a nagy dzsumbujba, a szakadékos-bozótosba vezetett. Sebaj, én rendes gyerek vagyok, kikerültem, csak hogy aztán még egy kerítésbe ütközzek, miszerint "szigorúan tilos a területre belépni". Aki tudja, hogy miért, meg mióta, az szóljon :) Csak azt nem értem, miért nem lehetett ezt az első kerítésre is kiírni :-o Azért kicsit elkezdtem fotózgatni az egyik kiugró teraszon, tök egyedül - nyilván - mikor is odajött két pasas, és pont oda kellett nekik az egész .... nagy dombon leülniük. Ezen a ponton, megvallom, kicsit elbizonytalanodtam, még némi sms-beli bátorításért is folyamodtam (:)), aztán ahogy meg lett hagyva, "tékkereltem". És miután a lefelé menetet nem kapkodtam el (hiába, no kell az a kis adrenalinnövelés, különben hová lenne az izgalmas élet, mi több, a vida loca), közben kitisztult az ég, hát imádtam kicsit térdenállva a holdistennőt a Gellért-szobor mögött, és közben csak kicsit röhögött rajtam az a pár, akik éppen arra romantikáztak. Volna :)
Azért elgondolkodtam akkor meg tegnap este is, hogy vajon rettegnem kéne éjjelente, ha éppen kint járok az utcán, és én vagyok rosszul összerakva, hogy nem ez az alapbeállítás?...

 

Címkék: zene séta fotók debout sur le zinc lune lassankénemégegycímkedemégsem

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr6820463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása