kommentek
1

Kedvenc Gergelyem

nessun norma , 2008.12.02. 20:42

(de ezt nem eszperente nyelven vetem szemetekre - rettegnetek nem kell ;))

Túl azon, hogy általában igen kedves (és valamiért számos, vagyis kettőnél több :D) ilyen nevű ismerőseim vannak (akik persze ezt úgyse olvassák, mindegyik különböző okokból kifolyólag :)), van egy, a kedves halmazon belül is kitüntetett. Előre szólok, hogy vagy 1. rakjatok rongyot a monitor/laptop alá vagy 2. ne is olvassátok tovább :)

Szóval a lényeg: olyan jó nekem ám :))) (csöpp, csöpp) hogy itt van, és hajnali hétkor becaplat az ágyba az összes motyójával, megsimogat és jóreggeltpuszit ad, és aztán hosszas értekezésbe kezd. Általában asztrofizikáról, bár a múltkor az izmok működése érdekelte volna. Kár, hogy hajnali hétkor az én fogaskerekeim még általában nem forognak olajozottan, mondhatni, leginkább sehogy sem forognak. No sebaj, azért igyekezni szoktam.
Azért is jó nekem, merthogy egy tündér. Oké, néha szarvakkal-patákkal, de azért tündér :) Voltunk Bobeknél nemrég, meglátogattuk őt és "A Vizslát" - ez utóbbit a Kedvencem iszonyú lelkesedéssel sétáltatgatta és utasítgatta rendre (hogy ti. hova szabad menni és hova nem, és mire kell vigyázni sétálás közben :D - ez az egész egyébként azért különösen érdekes, merthogy alapból fél a kutyáktól, de ezt imádja). Séta közben Bobek megjegyezte, hogy na, ő egy érv a gyerekvállalás mellett, és ez olyan büszkeséggel töltött el, hogy még :) Lehet, hogy mégse vagyok annyira sz... (nem írom le, tudom, többen mennyire utáljátok)
És azért is jó nekem, mert eszméletlen fantáziája van, és ez folytonos humorforrás - bár ő nem mindig úgy képzeli eredetileg. Most este, mikor elalvás előtt beszélgettünk az alvós állatkáiról, eszembe jutott, hogy mindegyiknek szokott nevet adni. Az egyiken mindig öt percig röhögök, ahányszor eszembe jut... Történt, hogy az apukája nemrégiben Pekingben járt, és hozott neki egy szőrmepandát. Aznap este, lefekvésnél kérdem, hogy nevet talált már-e ki (van, hogy az alkotófolyamat időigényes), mire közli, hogy igen. Úgy hívják a pandát (mellesleg azóta is), hogy Mézga Géza. :D

Hát ilyen az én Kedvencem. Kitől örökölhette a sok lütyőséget?...

:o) (ez egy bohócorros, de hogy honnan juthatott ez eszembe...)

Ezek most csak így, hirtelen eszembe jutottak. Fel lehet törölni a padlót :D

 

Címkék: én gyerekszáj jókedv

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr4800404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ez de kedves :) Lelkesen helyeselek, mert gyermeked szerfelett kedves :)

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása