kommentek
1

Séta, Duna, satöbbi

nessun norma , 2008.11.23. 19:04

Már korábban tettem említést arról, milyen jót sétáltam múlt szombaton, és hogy majd beszámolok róla, hátha lesz, akit érdekel.

Akkor most itt egy kis képes összefoglaló, bár az ottani hangulatot (különös tekintettel arra a negyed órára, amikor a vasúti összekötőt őrzővédő -nehogymá ellopják :D - íkúfájter és rém meggyőző bácsi akciózásain mulattunk) nem adják vissza. Lehet szavazni, melyiket tegyem be a tudjátokhova :) Javaslom az F11 használatát, esetleg :)

 

Címkék: én hangulat séta duna fotók

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr60784634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Addig húztad, hogy kirakd a képeket, míg az őszből tél lett. :)

Nem olvadt el a hó a járdámról, pedig bíztam benne, hogy nem kell takarítanom. Most már szar lesz... A rest kétszer csenget.

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása