kommentek
2

Én vagyok a szálló fecske

nessun norma , 2008.11.14. 09:18

Gyorsan akkor még egyet, hogy ha már kiírtam egy részét magamból annak, ami van belül (bár nem vagyok én ebben jó, szégyen-gyalázat...), akkor egy más részét is.

Tegnap este egyik ismerőst kicsit felvidítottam (legalábbis ezt állította), mire azt találta írni nekem, hogy "Téged az orvosnak kéne felírnia antidepresszáns helyett :)" Ez olyan jól esett, hogy most ez ide kiteszem :))) (hozzáteszem, hogy ez még az esemény előtt volt, ami kiváltotta az előző posztomat) Hátha majd nekem is felírja a zorvos :D

Ezen kívül még azt is el szerettem volna nyünnyögni, hogy tegnap lemaradtam róluk :(( :

persze semmi célzás (ehhehe)
Nem tudtam elmenni, mert egy centivel több szívességet sem akarok kérni egyesektől, mint amennyit muszáj. Nem is lett volna ezzel baj (már szinte el is feledkeztem róla), hogyha nem futok össze egyetemről hazafelé jövet a villamosmegálló lépcsője közepén Both Mikivel, a gitárossal :D Úgyhogy ezúton is üzenem, hogy remélem, jól nyomták tegnap is :)))) No és majd legközelebb talán sikerül eljutni. :)

 

Címkék: zene én hangulat napra

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr29768369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Óbakker, [i]Napra![/i]

Mindegy már, úgysem tudtam volna ugrálni, és amúgyis egy hulla voltam. :(

Ja, jó vagy ebben, nálam biztosan jobb. :)

SPeciel nálam van egy dolog, ami mindig jól esik, és felvidít, és tök jó, hogy ebben van egy társam. :)
én is hulla voltam, és meeennyivel jobban mókáztam otthon, ugye. hehe.

köszi. igyekszem, általában :) de azért szabad lelőni, ha sok(k) vagyok. :D

ezt is :))))

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása