kommentek
2

Nyünny... (:)))

nessun norma , 2008.11.11. 10:53

Fáj a hátam. Már vagy két hete, és kezd elegem lenni belőle. Ez volt a mai napra kirendelt nyünnyögés :)

Egyébként meg utol kéne érnem magamat, szóval ha valaki tud rá tuti módszert (leginkább a 24 órásból minimum 36 órássá alakítható földi nap érdekelne :DD), ne habozzon, és ossza meg velem.
Mellesleg éppen béke honol. Azt gyanítom, hogy az, akinek illene elszégyellnie magát, elszégyellte. Odáig persze azért nem jutott el, hogy bocsánatot is kérjen, akkor azért már komolyan aggódnék (ehhehe). Az utánpótlás meg egy tündérke mostanában, úgyhogy szavam nem lehet. A minap kifejtette nekem (mindig mókás, mikor megmondja nekem a tutit, mint arra volt már példa, ugye), vacsorafőzés közben, hogy milyen jó, hogy nincs már a pocakomban... mert így már akkor nekem nem kell hánynom, őtőle. Mit mondjak, sokrét görnyedtem a röhögcséléstől, és ne kérdezze senki, honnan jutott ez akkor és ott eszébe, mert nem tudom :D
Azt se kérdezze senki, hogy most miért ezt rakom be mellékletnek - egyszerűen eszembe jutott, rég láttam, és mókás. Tudom, hogy aki erre jár, már úgyis látta, de sebaj :)


"Silence! I keel you!"

ps.: süt a nap, és amúgy jó kedvem van egészen. nem tudom miért, és biztos elmúlik majd :D

 

Címkék: gyerekszáj vicces achmed the dead terrorist jeff dunham

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr79763073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyünny én is. Kipróbáltam, hogy az oldalamon fekve alszom, de hasrafordulás lett belőle. Meg kell küzdenem a háton alvással. És még ülőhely sem volt majdnem egész úton a tömegközlekedéseken...
Na, a nyünnyögést máshol folytatom. :)

Gyerekszáj :D

Jókedv itt is, és még pesszimistán sem állok hozzá. Vagy realistán? :)

Engem az ötnapos hétvége érdekelne. Meg ez a naphosszítás is fajin vóna, mondjuk tudnék minden nap 3-4 órával többet aludni.
Jah, hát a háton (el)alvás by default nekem nem megy, marad az oldalt. De úgy meg folyton elhagyom a párnát :D szóval ha valaki [i]erre[/i] is tud megoldást, azt se tartsa magában. Mondjuk odaleukoplastolhatnám a térdemhez, hm. :)

Höhöhö, cééélozgatunk, céééélozgatunk? ;)

És az ötnapos hétvége is jöhet, igen, nanáhogypersze! Bár speciel most karácsonykor elvileg tudtommal valami olyan lesz, szóval ez a kívánság hamar teljesül :))

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása