kommentek
2

La vida loca

nessun norma , 2008.11.02. 08:25

Hú, de fel kéne ébrednem már, ez meg elég vicces, meg pörgős meg ébresztős.

Amúgy semmi különös nem jut eszembe. Azon túl, hogy tényleg zizzent vagyok mostanában - tegnap például szépen, ahogy kell, összekészülődtem piacoláshoz, komoly elhatározásokkal (és a kedvenc fonott kosarammal) indultam neki. El is jutottam az épületig, be is mentem, és ott kellett szembesülnöm azzal, hogy a virágosokon kívül minden más zárva, sőt, lezárva van. Hát, eléggé kacarásztam magamban hazafelé a villamoson, no de ilyen már volt :)
Ja, és akkor jöjjön a zene is :D

 

 

Címkék: zene shrek animated ébredés banderas livin la vida loca

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr83745005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Megvan a mozijegyem valahol, meg is keresem :) Eredeti nyelven néztem :)
:))) a harmadikra a jegyem nekem is megvolt sokáig, közös ösmerősünkkel láttuk azt anno :D
ja, és nem annyira szimpatizálok a trükközős lurkerkedéssel. persze akinek inge, ugye.

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása