kommentek
5

Lütyő vagyok :))

nessun norma , 2008.10.28. 10:12

(nem, nem is vagyok grafomán, csak ezt most muszáj elmesélnem :))
Az imént sikeres voltam, és naaaagyon ügyesen kiborítottam egy bögre tejeskávét.

Természetesen nem ám az asztalra, nem a konyhapultra vagy a padlóra csak úgy snasszosan, de még csak nem is az ágyba bele (pedig azt már sikerült még boldogult asszonykoromban összehozni néhányszor :D), hiszen akkor is csak megfogom a cuccot, és sutty be a mosógépbe. Neeeem. A radiátor mögé, a falra rá. (és tudom, hogy az első kérdés, ami épeszű emberben felmerül, az az, hogy... ezt most így hogy? Jogos, teljesen jogos. itt ülök a sarokban, és mellettem van az ablak alatt a radiátor, és mit mondjak, olyan kézreesős. Pont jól rá lehet pakolni a meleg kávét. Aztán pont jól el lehet dönteni a metastabil állapotban ott leledző begrét. És imígyen kidekorálni a falat mögötte, amit aztán természetesen lemosni esélytelen, na de sebaj.)
Körülbelül ilyen ügyesnek és sikeresnek érzem magamat most:
 

(nagyon remélem, hogy nem szedik le, miután éppen megint rátaláltam... ez is nagy kedvenc :))

No és ezek után, hallva kínombanröhögésemet a csörömpölés után, jön a házimanó, és közli:

Látod, Anya, te is milyen lütyő vagy! :)

Ööö, vajon kitől hallhatott ilyesmit?

 

Címkék: gyerekszáj animated lütyő chubb chubb

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr2735894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ez nagyon jó :D
(most, hogy végiggondoltam, nekem is itt a radiátor és olyan jól kézre esik...)
nem ajánlom, ha jót akarsz magadnak :DDDDDD vagy előre rakj oda valami kávéfelszippantó alkalmatosságot :)
Itt is előbukkannak a lurkerek? :) Nahát! :)
Fel kéne pörögnöm, de itt már a kávéfehérítő is elfogyott, nemhogy a tej, anélkül meg nem oké, marad a tea.
Egyszer a billentyűzetbe borítottam a kávét a munkahelyen, vittem haza kimosni :D De már meséltem.
most mondd meg, lurkolnak itt is. :)
igen, ezt már mesélted :D de nem baj :)) billentyűzetszétszedésben én is menő vagyok amúgy :DDD
Hogy kell szétszedni a klavit? :D
(Apa, kezdődik!)

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása