kommentek

Debout

nessun norma , 2008.10.25. 08:29

Ezt kb két-három hete szoktam hallgatni, miután egy kedves ismerősöm felhívta rá a figyelmemet (és persze azóta csak ígéri, hogy kapok majd ilyet, de persze... :D ide kéne a szokásos áthúzott szöveg). Nyilván nem kell magára vennie senkinek (egyelőre, meg egyáltalán), nem azért teszem be, csak most meg éppen ez ugrott elém :)

Amúgy se vagyok az a holdatígérős típus. vagy csak még nem találtam hozzá alanyt?... (és erről egy másik szám jutott eszembe, de azt most még nem :))
És persze ami a tegnap estét illeti (ha már utaltam rá az előzőben), meglepően (értsd: én meglepődtem kicsit a mindenféle előzményeket tekintetbe véve) jól éreztem magam, ahhoz képest, ahogy elképzeltem, hogy fogom. Ennyi sok lükét :))) A leglükébb megnyugtatására pedig közlöm, hogy nincs semmi hülyeség, és remélem, kialudta magát a sok szóda után (whisky??? juj... a gondolat is. huh), és ő se mélázik hülyeségeken.
hú, szómenésem van, sürgősen be kell vennem ellene valamit! Például zenélek még egyet, teljesen más stílben, mintegy zárójelben, de az égitestekhez kapcsolódva. (
 

)

 

Címkék: zene kispál debout sur le zinc lune

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr84730690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása