kommentek
2

mégegynemértem

nessun norma , 2009.02.05. 21:12

Voltam tegnap moziban. (most már legalább tudom, hol van az arénapláza... belátom, nem lennék jó plázaszöszi) Nekem tetszett a Frost/Nixon, remélem, másnak is, és nem csak udvariaskodott, de most nem ez a lényeg - kivételesen. :)

A film végeztével gondoltunk egy merészet, és el akartunk menni az ojjektum mosdójába, ki-ki a magának valóba, mikor is tapasztalnunk kellett, 10 óra előtt pár perccel, hogy 9-kor bezárják az összeset, a mozgássérült facilitás kivételével. Már ezen is elcsodálkoztunk erősen, hát még mikor láttuk, hogy a ruhatár is bezárt fél órája... Kellemetlen lehet moziból kijönni arra, h a mozi előtt soppingolás hevében beadott holmijára másnapig keresztet vethet az ember (oké, biztos van a moziban is ruhatár - nem tudom, nem néztem, mert nem volt rá szükség, de nem feltétlenül szeretné az ember ide-oda cipelgetni, ha már egyszer beadta. vagy én vagyok ufó megint), és még a mosdó is zárva :D Az tuti van persze a moziban, de az embernek sose ott jut eszébe. Legalábbis úgy tapasztaltam, nem vagyok egyedül ufó ebben a témában... Mindenesetre nem egészen értem, hogy miért jó ez pont így, de csak mélázom.

(és az a piszok blogmotor valahogy lenyelte a poszt végét, később vettem csak észre :S)
A másik, amit nem értek, hogy miééééért van az, hogy az teper az ember után veszettül, aki(nek) marhára nem kéne? Oké, ez költői kérdés volt, nem kell rá válaszolni (lehet persze, ha valakinek ingerenciája támad). Pedig olyan ügyesen nem emlegettem a héten egyeseket, holmi szamarakra való tekintettel... (:D)
És egy csomó dolog van még, amit nem értek... De tartok tőle, hogy majd megtudom.
 

 

Címkék: nem értem cosas de la vida

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr67925326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Majd megtudod. Most nincs ingerenciám megmondani. Egészen elmúlt. Mármint az ingerencia. Ki hogy, ugye... :)

(indítanék taszkot, de hát fut már, majd szólsz, ha vége ;))
[c 4786562]Tun(y)a Medve 2009.02.06. 01:03:22[/c]
Elmúlasztották az ingerenciádat? Hmm, hmm... :)
Egyébként amit nem értek, arra csodálkoznék, ha te adnád meg a választ - na de lassan már semmin se lehet csodálkozni.

(taszkot? most nem fut egy se, hajrá :))

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása