kommentek
8

Ki hogy, ugye...

nessun norma , 2009.02.05. 21:52

Szoktam mondani bizonyos helyzetekben. Például én azt nagyon szoktam - belátom, perverz ez is :) -, amikor az emberek megdöbbennek azon, hogy én hány éves is vagyok, no és pláne hogy mim van nekem...

Történt, hogy a gyermek kivette a lassan szokásos havi kötőhártya-gyulladásos (nem érdekel, hogy kell írni, ez nekem így tetszik, és kész) szabadságát, ergo egész héten itt voltunk kettesben. Vicces dolog úgy dolgozni próbálni. No és ezen a héten van az ügyintézések hete a zegyetemen... Muszáj volt bemennem leadni ezt-azt, meg ilyenek, így hát mit volt mit tenni, gyerekestül kellett bevonulni a műintézménybe. Meg is érkezünk a kedvenc dékánisnénijeimhez, voltak náluk jó sokan, hát leültem a gyerekkel szépen egy székre. Méláztunk kettesben, közben a nénik egy index és egy kérvény között időnként megcsodálták (na jó, az egyik kapásból kislánynak nézte... Pedig annyira nem kislány, hogy nagyon :D). Majd sorra kerültem, egyik néninek elmondtam minden óhaj-sóhajomat, közben másik néni elbeszélgetett az utánpótlással, aki szépen bemutatkozott, elmondta, hány éves, és hogy bizony szilveszterkor volt a szülinapja. Mire tettem valami megjegyzést az egyik néninek, aki kicsit mosolygott, mondott valamit, majd kérdőn rámnézett: "Na jó, de kié ez a gyerek?" És a vallomás után jött persze, hogy "hááááány éves vagy te??" :)

Hihihi. Apró örömök az életben. Így megy ez - mondaná Vonnegut.

 

Címkék: én egyetem vicces jókedv cosas de la vida lütyő

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr80925187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az sem érdekel, ha úgy tetszik neked, ahogy írni kell?

Meg az is kérdés, hogy miből vonta le a "hááááány éves vagy te??" következtetését, in particular, mennyire kell aggódnom.
[c 4785407]Ernie 2009.02.05. 22:12:28[/c]
pff. gyorsan átírom :P
hogyhogy miből vonta le a következtetést? a kérdés az következtetés?
és miért kell aggódnod, neked? :D
[c 4785425]nessun norma 2009.02.05. 22:14:06[/c]
Kérsz javaslatokat?

Hát a kérdés talán magában nem, de biztos vmi miatt kérdezte, esetleg vmire utalólag. Engem viszont ez érdekel annak fényében, amire vonatkozólag kérdezték errefelé tőlem a múltkorában, hogy akkor nem is aggódom-e. Különösen úgy, hogy az újabban medve aliast használó kolléga a feltétel tartalmának másfajta értelmezhetőségére is rávilágított még annál is korábban, amire hivatkozólag került újra a lehetséges aggódásom.
ebből a mondatból mintha valami kimaradt volna a végén... legyen mondjuk: "[...]aggódásom elő"
[c 4785632]Ernie 2009.02.05. 22:34:57[/c]
ááá, lennének azért ötleteim.

a kérdés azt hittem, nyilvánvaló volt, hogy miért hangzott el (ti. hogy mi volt a vallomás az előtte feltett kérdés után :P)
A végét nem értem. Pontosan mi miatt kellene aggódnod mások szerint? És Tunyacs... izé, Medve kolléga melyik megjegyzésére is gondolsz?
[c 4787303]nessun norma 2009.02.06. 08:30:22[/c]
Hát a kérdés, különösen az irásban jelölt intonáció fényében, megdöbbenést látszik tükrözni, azaz valószínűsíthetően a vallomás valamivel szemben állt valamivel. No hát itt a kérdés, mert ez lehet sorsdöntő akár.

Hát nem tudom, mi miatt kell pontosan aggódnom, épp ez az aggódás tárgya. De ez az előre nem látható dolog is feltételhez volt kötve, méghozzá olyanhoz, ami az előbb emíltett szembenállás vélhető okához köthető (aminek megjelenési formáját meg ugye nem ismerjük... márminthogy -em.)

(Na jó, na jó, hint: nézd meg az előző előtti poszt, ha másképp nem megy, de a valós és nem a jelölt időrend szerint. Konkrétan magában a posztban említi annak az elkövetője (az aggódik szó két helyen fordul elő valamilyen alakvátozatban, szerintem rájössz, melyik lehet), bár láthatóan más dolgok fontosak mostanság, és sok a taszk is. Így hát csekély az aggódás mértkéke is.)
nem értem miért kell meglepődni azon ha valaki anyukaként is jól néz ki és miért ne lehetne fiatalon szülni?
ááá, hülye emberek!
[c 4788807]Ernie 2009.02.06. 10:40:08[/c]
kábé sejtem, miről beszélsz :D egyébként nem céloztam arra, hogy már nagy lennék. vagy de?... :)

[c 4790110]kerikak 2009.02.06. 12:18:11[/c]
:D én ezen inkább szórakozni szoktam :)) de mondom, én perverz.
(tegnap persze nem jöttél a tudodhova, pedig vittem neked a tudodmit :))

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása