kommentek
4

Megintegráltam :)

nessun norma , 2009.01.29. 22:56

Affene. Sikerült ezt a posztot ügyesen elszállasztanom az éterbe :S
Szóval a tegnapi napom is igen érdekesen alakult. Sikeresen meg-, át-, össze- valamint visszaintegráltam, amit lehetett és kellett, és most már szabad vagyok, mintamadár.

Rejtélyes módon a gyermek nem jött hajnalban (mint a múltkor), hogy valami probléma lenne, aztán sikerült elpaterolni az óvodába időben, én pedig még korábban is értem oda, mint a beidézési időpont. Vártunk a terem előtt egy lánnyal, a tanárnő meg csak nem jött - már kezdtem aggódni, hogy hiába vagyok ilyen penge?? De aztán csak befutott, mi is bővültünk létszámilag négy főre, és ki lettek osztva a feladatlapok. Mindenki elkezd agyalni, majd pár perc elteltével (amikorra én azért már átfutottam, hogy milyen feladatok is vannak, és elkezdtem a szokásos melléjegyzetelős köreimet) vad keresgélésbe kezd a néni, és megkérdi, hogy nem osztotta-e ki véletlenül a megoldókulcsot is?... Itt azt tudom elképzelni, hogy az illető a.) nem vette észre, hogy a feladatok után szépen oda vannak írva a végeredmények is (:D) b.) észrevette, de reménykedett, hogy a tanárnő viszont majd mégsem, és milyen jó lesz az. Hajlok inkább az előbbire, ismerve a kollegina munkásságát, akinél - mint kiderült, de csak úgy, hogy odament hozzá a tanárnő - a papírka landolt. Nem is mondok semmit.
Mindenesetre szűk másfél óra alatt kényelmesen megalkottam a megalkotandót. Aztán fél órával későbbre már ki is lett javítva, és hát, nagy meglepetés nem ért - slendrián antimatematikus vagyok. Mindent csudaügyesen kiszámoltam, azzal nem is volt gond, de a definíciók nem az erősségem - hát ami triviális (szerintem :D), azt minek írjam le? :D De megbeszéltük az egészet a tanárnővel, aki azért tudja, hogy tudom, és nem vagyok teljesen ütődött (ja, de. csak máshogy :)), és rákérdezett dolgokra, biztos, ami biztos. Lényeg a lényeg: fellógattam a hattyút fejjel lefelé, ahogy arra Ernie rámutatott kicsit később. :)
Megjegyzem, hogy hosszú egyetemi pályafutásom alatt (és higgyétek el, elég hosszúra nyúlt már az :D) ez volt a második olyan vizsgám (az első az analitikai kémia. belátom, perverz vagyok, de imádtam - fantasztikus tanárnőnk volt :)), ahová teljes nyugalommal mentem el, abban a szent tudatban, hogy én ezt most tudom, akárki akármit mondhat, kérdezhet, átlátom az egészet, az összefüggéseket, mindent. És tényleg. Nyilván nem a legutóbbi eset óta eltelt egy hétben világosodtam meg és tanultam meg hirtelen az egész félévnyi anyagot ésatöbbi, amint arra a tanárnő is rámutatott, és az is sokat számított, hogy most kialudtam magam előtte - tuti módszer, csak sose tudom véghezvinni :) -, de a táltosodásban sokat segített a szombati szeánsz Ernie-vel, amit nyert, ugyebár, és amit ezúton is köszönök neki, és ha nagy leszek, meghálálom. (Szóval kezdhetsz aggódni :D)
Éééés hátha valakit érdekel: álltam a szavam, nem futamodtam meg. Az lett, amire számítottam, de nem fogok nyünnyögni. Nincs kedvem - hátha nincs is miért :) (de ha van is, sokra megyek a nyünnyögéssel :D)

 

Címkék: egyetem hangulat cosas de la vida lassankénemégegycímkedemégsem

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr9911076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

És akkor tök fölöslegesen xanaxszoltad magad a púpos utcában?

Meg most akkor pontosan mit tud a néni? Vagy mit nem? Vagy inkább azt kérdjem, hogyan tudja (vagy nem)?

Nyeremény nyereménye? Wow. Amúgy meg egy élmény volt.

Sőt az is jól van, hogy még akár még azt is mondhatjuk, nem hoztál szégyent a fejemre.
[c 4707510]Ernie 2009.01.30. 15:58:09[/c]
a púpos utcában? ezt most értem? (hú, ez valami triviális lesz, érzem...)

hát a néni tudja, hogy nem vagyok totál hülye, már ami a matekot illeti (egyesek is ezt állították, akiknek állítólag papírjuk van arról, hogy értenek hozzá. a matekhoz ti.). amúgy szerintem azt is sejti, hogy nem vagyok százaségő úgy en bloc :D

pff, nem is aggódsz? és élmény? hááát, tudod, mit szoktam mondani. de örvendek, ha így látod :)
[c 4711157]nessun norma 2009.01.30. 20:57:38[/c]
Hát ahova az ember három napi hideg élelemmel, ipari mennyiségű Xanaxszal és váltásruhával érkezik. (Íígen, íígen. Túúdom, túúdom, voltatok villámlátogatáson egy közelkelet-kutató (na ezt hogy kell írni?) tanszéken is.)

Hihetetlen hová fajul ez a világ: milyen felelőtlen embereknek adnak papírt arról, hogy értenek a matekhoz?! Határozottan felül kellene vizsgálni azt a papírosztogató egységet, hogy a kor elvárásainak megfeleljen. Fogadjunk a nikotin e-számát sem tudja az illető! Ez elgondolkodtató.

Hát mondtam én, hogy nem aggódom? Hát mondtam én? [font style="color: grey; font-size: 6pt;"]És ez a megfogalmazás akkor azt jelenti, hogy (újra) nőni kezdtél? Ülve akarsz zsákolni, vagy mi?[/font] És ezt most erre szoknád mondani?? Hűűű

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása