kommentek
32

Sok-sok(k) tejjel...

nessun norma , 2009.01.09. 15:14
Egy másik blogon, ahova szoktam járni (azért nem írom, hol, mert nem tudom, örülne-e a gazdája az ilyen direkt reklámnak :)), a bloggazda játszott velünk egyet. Ismertem a játékot már, csak elfelejtettem a végkifejletet, mert jó pár éve, hogy hallottam. Tehát a lényeg, meg kell válaszolni öt kérdést: mosómaci

 
 


1. Melyik a kedvenc állatod? Miért?

2. Melyik a második kedvenc állatod? Miért?

3. Szereted az erdőt? Miért?

4. Szereted a tengert? Miért?

5. Szereted a kávét? Miért?


(az idézet meg a sorszámozás nem barátkozott össze még a css-sel, és most nem tökölök ezzel, bocs :))

Mivel hátha van, aki nem ismeri, a továbbisvan-rész után jön a folytatás. (itt jön az, hogy *SPOILER* :))

No, én szóltam előre. Tehát állítólag ezeket jelentik a válaszok:

Első kedvenc állat: ilyen szeretnél lenni.
Második kedvenc állat: ilyen vagy
Erdő: viszonyod a többi emberrel.
Tenger: viszonyod saját magaddal.
Kávé: viszonyod a szexszel.

Annyit mondok, hogy én személy szerint, mikor ezt megláttam, dőltem a röhögéstől. Meg még mások is. Ismét megtudtam magamról valamit :D Álljon itt, amit beírtam oda, hadd mulasson, aki még nem olvasta:

"hú, ez a kedvenc állatos dolog nehéz a bijjológusnak :) de mindjárt gyártok elméletet, hogy mi és miért. nem tudok elsőre abszolút kedvencet mondani, ez most gáz, vagy szakmai ártalom?
1. pl nagyon szeretem a mosómedvéket, ha valaki nem gondolta volna, mert huncut kis gazfickók.
2. szeretem a lovakat is, mert gyönyörű szép, okos állatok. csak ha közel vannak, akkor néha kicsit félek tőlük :)
3. növénybiológus az erdőőőőt? naná, hogy szeretem :) mert hűvös (na jó, nem a dzsungel ;)), mert tud vad lenni, de nyugodt is, kuszán buja cseres-tölgyes és komoly, kvázirendezett (erre most nem jutott eszembe jobb szó) bükkös. hát ezt is jól megmondtam :)
4. igen :) mert teljesen szabaddá tesz, ahogy lebegek benne, és megnyugtat mindig. kár, hogy rég jutottam el hozzá :(
5. kizárólag sok-sok tejjel, és megvagyok nélküle is, nem különösebben rázna meg a hiánya. az illatát szeretem egyébként :)"

Gondolkodtam, hogy kezdjek-e magyarázkodni, de aztán úgy gondoltam, minek: lelepleződtem, nincs többé titkom. Ló vagyok (öööö... nem is mondok inkább semmit :D), aki mosómaci akarna lenni igazából (ahhaaa! akkor ezért ment ma is egész nap a mosógép!), az emberekről nincs határozott véleménye (legalábbis ez így zavaros kissé, vagy ti hogy értelmeznétek? :)), önmagában lebegne, ha eljutna önmagához, és bizarr módon képzeli el a szexet (vagy a szex illatát?), ha egyáltalán ráveszi magát ilyen úri khm, huncutságra. Nem mintha ráérnék most ilyenekre, egyéb apró akadályokról nem is beszélve :D
Egyes kommentek megihlettek (no meg ezt most néztem meg kikapcsolódásképpen), berakom nektek is, hogy tudjátok, mire képes a kávé :D

 

Címkék: én csak úgy mese vicces jókedv animated cimborázás

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr88867188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elbrontottad, ló vagy, aki fél, ha túl közel kerül magához.
Masa csak akarsz lenni.
Mondjuk megértelek, én se akarnék állva aludni, és még a mosómedveodúba se férnék be.
[c 4460059]bodzavirág 2009.01.09. 17:33:48[/c]
ehh, bakker, télleg. de javítottam :) a mosómacik télleg helyes gazfickók :D
benned meg elveszett a picológus, mi? :D
kicsit sok lett a télleg. de télleg. :D
neeem, még nem veszett el... nem kell akauzálisan alkoholt fogyasztani semmilyen nagytestű emlős kültakarójára!
kicsit sok lett a nem, de nem baj.
:)
[c 4460393]bodzavirág 2009.01.09. 18:03:55[/c]
végülis a poszt címében is benne van, hogy sok-sok :) [c 4460386]2009.01.09. 18:03:14[/c] :DDDD én olyat sose szoktam :P
[c 4460386]bodzavirág 2009.01.09. 18:03:14[/c]
Én vásárra viszem a bőrömet.
A poszt címében az is benne van, hogy (k) te.
[c 4461015]Tiszteletreméltó Medve 2009.01.09. 18:58:37[/c]
ööö, de fura egy medve. :D
[c 4461048]nessun norma 2009.01.09. 19:01:17[/c]
Miért, mert tonhalacska az avatarom? Az a kedvenc kajám, az óceánban térdig állva szoktam kipofozni őket a partra. :D
áhááá! szóval akkor [a novaksblog.com/pictures/moments_frozen_in_time_3rd_part/salmon_bear.jpg]ez[/a] is rólad készült, mi? mondjuk nem az ócejánban szoktad kipofozni, de sebaj :D
Vicces, az erdőre vmi olyasmit mondanék (be kell látnom, hogy csak nagyjából dolgoztam ezt ki (ceruzával), mielőtt a mögé néztem volna): persze, mert olyan felszabadító az emberek után. Picológus kolléga, hogyan interpretálná ezt?

Kávés kérdésben meg mindig viccesek a válaszok, ha ilyen a titkos megfejtés. És persze nem is mondanék inkább semmit.
[c 4461328]nessun norma 2009.01.09. 19:27:46[/c]
No meg a kép címe azt állítja, hogy lazac, dehát nem én vagyok a halbiológina.
[c 4462136]Ernie 2009.01.09. 20:51:01[/c]
[i]csak nagyjából dolgoztam ezt ki (ceruzával)[/i]
matematikus, hihihi :)
a kávés kérdés az külön humorforrás, lássuk be. én pl tisztán, magában nem tudom meginni, egyszerűen utálom úgy, na. még sok cukorral is, sőt, talán akkor sőt. :D
[c 4462209]Ernie 2009.01.09. 20:56:38[/c]
az a medvére vonatkozott, nem az avatarjára :PPP
Tavolrol, felhomalyban a szexet szesznek olvastam, meg is lepodtem, de gyorsan tultettem magam a dolgon. Szerencsere miutan begepeltem, hogy nehez lenne olyan emebrt talalni, aki szerint en nem szeretem az alkoholt, kavetol viszont rosszul vagyok, eszrevettem, hogy mas volt odairva. Igy mar jo is a teszt, mert en ugye meg sohasem probaltam azt a dolgot senkivel sem, artatlan, hamvas lelkem nem mocskolodott be ilyesfele dolgok altal ugyebar. :))))

Amugy en ezt gyerekkoromban megcsinaltam, es
1. elefant, mert olyan aranyosan bumfordi
2. kutya, huseges, ertelmes
3. szeretem, mert ott egyedul vagyok, nyugalomban
4. imadom, belemerulni a habokba, szabadon mozogni
5. pfuj, en sosenem

Remelem kello taptalajt szolgaltattam a genyasag foldi helytartonojenek ezzel.

Rolad meg mindig is tudtunk, hogy ordogive szeretnel valtozni, illetve szuz is vagy meg (8 evesen le is tornem a derakad, ha nem). A masik 3 dolgora meg ki kell talalnom valami frappans beszolast, mert elobb harapnam le a nyelvem, minthogy teged dicserjelek. :DDD
Amugy en nem is igy ismertem ezt a tesztet... szoval arra gyanakszom, hogy ez nem tul tudomanyos alapokon nyugszik. :P
[c 4462244]nessun norma 2009.01.09. 20:59:35[/c]
Ám legyen: az a kevés, amit én bevállalok, akármilyen formában, elég érdekes hatással van rám. De az, hogy kellőképp felizgat, talán normális, bár lehet az esetemben túlzásról van szó. Az illatában egyetértünk.

[c 4462350]Frigyesur 2009.01.09. 21:08:54[/c]
De az is lehet, hogy csak nem a megfelelően tudományos forrásból tájékozódol, mert nekem teljesen megbízhatónak tűnik.
[c 4462250]nessun norma 2009.01.09. 21:00:07[/c]
És akkor miért érdekes az óceán, a hal márkajelzése meg nem?
[c 4462429]Ernie 2009.01.09. 21:16:37[/c]
Elobb a tisztelt bloggazda mutassa be enenk a verzionak az eredetiseget bizonyito cikket DOI szammal, ahol gondosan megtervezett retro- es prospektiv vizsgalatok biztositottak a helyes konzekvencia levonasat. De o mar a nikotin E szamval is bajban volt biologus letere. Szep, manapsag mar mindenki kaphat diplomat. Piha.
[c 4462624]Frigyesur 2009.01.09. 21:36:21[/c]
Pontosan mi előtt is? Nem értem, miért nem győznek meg az itt prezentált (ámbátor belátom, DOI-számmentes) statisztikailag is releváns valamint reprezentatív megfigyelések és kimutatások. Én határozottan, a véletlenen túlmutatóan szembeötlőnek tartom az egybeeséseket.

Belátom, miközben egyre silányodik a diploma és mindenfajta végzettség értéke, az élet megállíhatatlanul keményedik, minek hatására az ember joggal várna el egy halbiológinától élelmiszermérnöki ismereteket is kisujjból kirázás szintjén. És még azt mondják, hogy ez gazdasági, környezetvédelmi és gázválság sodorja katasztrófába az emberiséget! Hát én nem értem, nem értem!
Nanézzük, szóval az emberek után. Tudja, erről a kutyaharapást szőrével örökbecsű mondás jut eszembe ;) Mellesleg az Ön vezetékneve nem Ball véletlen? Mert akkor köszönetet kell mondjak:)
[c 4462988]bodzavirág 2009.01.09. 22:10:42[/c]
Ugyan, nincs mit. Csak kontárkodunk itt a napi betevőért. Még én is mindig csak azt az olaszos hangzású, aposztrófos izét szoktam venni. (Mondjuk inkább, B*ll.)
Esetleg az aposztróf(ok)ra utalólag B'a'll.
ó jaj, mit árul el rólam, hogy sosem szerettem a kávét?:)
az illatát igen, de ezek szerint ez azt jelenti, hogy nézni szeretem a szexet, nem művelni:D
[c 4462289]Frigyesur 2009.01.09. 21:02:49[/c]

basszus, öt percig röhögtem ezen :DDDDD ha találnál valakit, aki szerint te nem szereted a szeszet, akkor feltétlen szólj, és mutasd meg nekem. hihihihihihi :)))
és persze, természetesen, én hogyne. pont annyira, amennyire 8 éves :)
[i]elobb harapnam le a nyelvem, minthogy teged dicserjelek.[/i]
óóó, köszi, én is cejcizlek ám :D
[c 4462624]Frigyesur 2009.01.09. 21:36:21[/c]
ennek a tesztnek DIY-száma van, tudod? :D A nikotin E-száma meg nem is úgy volt. Hát én vártam a megfejtést a Nagy Tudós Kolleginától, de aztán valaméééér sosenem válaszolt. ki érti ezt. biztos befalt négercsókból egy letális dózisnyit.


[c 4462429]Ernie 2009.01.09. 21:16:37[/c]

hihihi :) kuncogni azért szabad, ugye? :)
[c 4462457]Ernie 2009.01.09. 21:19:36[/c]
itt is csak arra utaltam, hogy a képen a hal (belátom, nem ton, de mindegy, nem is tonhalat szoktak kergetni a Tiszteletreméltó Medvék) egy folyóból van éppen kifelé (vagyis a T.M.M. szájába befelé) úgymond pofozva.
[c 4462781]Ernie 2009.01.09. 21:53:38[/c]
a halbiologináért még számolunk :P :D

[c 4462988]bodzavirág 2009.01.09. 22:10:42[/c]

kutyaharapást szőrivel? ööö... hihi. nem mondok semmit :D

[c 4463732]tulipánszirmok 2009.01.09. 23:40:34[/c]

hát, Tuli (sziaaa amúgy :D), akkor rólad is most már sokkal többet tudunk, úgy bizony, és ezentúl ennek fényében tekintünk majd rád. te perverz voyeur. :DDDDD (bár ugye akad itt még olyan :DDDDD)
Atyaég :D
Én a sűrű, erős feketekávét szeretem és semmit sem rakok bele...

ó...ó...
[c 4466303]valamikor 2009.01.10. 13:20:31[/c]
ehhehe :D ezek szerint itt egyedül te szereted a szexet csak úgy önmagáért, és duuuulván :DDDD
És napi 7 kávé az átlagos adagom...
:D
[c 4464913]nessun norma 2009.01.10. 10:11:05[/c]
Persze, hogy szabad. Mindig. Sőt általában véve erősen javallt.

Én értettem az elejétől fogva, csak azt nem, hogy a "medve az óceánból tonhalakat pofoz" képhez képest mérve, miért csak az óceán okoz elég nagy diszkrepanciát, a tonhal meg, ami az eredeti hozzászólásban épp a kohézió volt, meg nem. A medve persze stimmel. Lásd még [a href="most-expensive.net/wp-content/uploads/2007/04/teddy-bear.jpg"]itt[/a] is.

Jaaa... a halbiológináért? Azt hittem, a jó vizsgáért. Végülis nekem mindegy.
[c 4467775]Ernie 2009.01.10. 16:13:41[/c]
:PPPPP a vizsga egy külön téma :)

kicsit kiegészítettem a posztot :D
[c 4468307]nessun norma 2009.01.10. 17:29:26[/c]
Így kontextusban meg külön mókás a szövege. Go, get'em, boy.
És azt el is felejtettem mesélni, hogy tegnap osztottak az ÉS mellé (ugyan jéghideg) dobozos kávét... és ezek után kellett passzolnom.

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása