kommentek
3

Szélbeírva

nessun norma , 2008.12.28. 21:44

No, csak hogy megnyugtassak egyeseket, és senkinek ne legyenek kételyei :o)

(Majdnem) minden vágyam, hogy legyen valaki, aki hajnali hétkor ágyba hozza nekem a kávét - persze még jobb lenne, ha várna nyolcig. (Majdnem) minden vágyam, hogy legyen valaki, akivel eljutok arra a - kívülálló számár elviselhetetlen, rózsaszín, guffftufftalan és csöpögős - szintre, hogy pl ezt az alábbi számot csak úgy minden borzongás nélkül ajánljuk egymásnak:

És az is (majdnem) minden vágyam, hogy legyen valaki, aki hajlandó arra, hogy néha megnézzük azt a (pironkodva vallom be, hogy egyik kedvenc) film(em)et, amiben ennek egy kissé elferdített változata szerepel, emígyen:

Embert azért nem ölök, hogy ez be is következzen, de nyilván csak nagy a szám, miszerint nem is akarok, és ígymegúgy, mert próbálok az élet egyéb dolgaira (is) koncentrálni. És persze elbagatellizálni, mekkora lúzer vagyok e téren.

 

Címkék: zene film én hangulat rem love is all around cosas de la vida lúzer vagyok

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr53845934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lúzerklub alapul.:) 2008-ban, vagy 2009-ben?;)
Borzongás? Az pedig kell, minden horrorban alap! :)
[c 4360549]bodzavirág 2008.12.29. 11:56:04[/c]
Hát, idénre tuti alapíthatunk ,de szerintem 2009-re is nyugodtan. Én legalábbis :D Fő az optimizmus.
hja, hogy a horrorra nem gondoltam, affene... :)
Én nem láttam [i]senki[/i]-t ebben való kételyét kifejezni. Persze az is igaz, nem láttam [i]senki[/i]-t eme kétely kifejezését állítva sem. De ismernéd egyesek kártyázási jelszavait...

[font style="color: grey; font-size: 6pt;"]Senki miatt senki nem szokott posztot csinálni... lehet fordítva... vagy egyesek miatt?[/font]

[font style="color: grey; font-size: 6pt;"]Csak a clubbal (nem az ütő, mert akkor viccel volna) ne járjon verseny, mert esélyetek nincs. Ez de jó beszélgetésnek indul.[/font]

Én speciel szoktam mindig vállalni, s pironkodni meg csak reflexből, ha közben nagyon fikázzák, hogy ez egy nagyon eltalált film. Vannak még ilyenek: például a Moulin Rouge. Annak is legalábbis egyszerű és határozottan csöpogős a témája, de zseniálisan meg van csinálva. Az ilyen filmekkel nem is a sztori szokott hát feltétlen a baj lenni, hanem hogy nem csinálják meg rendesen. Mindenesetre, abból én most inkább nem linkelem a kedvencem.

[font style="color: grey; font-size: 6pt;"]Ó, hát nem tetszett a menüs, széllel idézett, jobb képes találmányom? Pedig tök büszke voltam rá. Itt meg miért van szétcsúszva a "Válasz erre"? Máshol is csinál ilyet?[/font]

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása