kommentek
11

La revancha

nessun norma , 2008.12.19. 22:06

Múlt héten kaptam sok-sok zenét (meg filmet, hát, azokra nem tudom, mikor lesz időm, még a zenékre se nagyon volt, néhány kivétellel... szégyellem is magam ezúton), köztük egy koncertfelvételt, hátha tetszik majd nekem (nem én kértem, nem is hallottam róluk ezelőtt :)).

Íme egy részlet belőle, remélem, Milena külön értékeli majd :)

Nagyon tetszik. Nem tudom, mit gondoljak, miért kaptam. Túl sokat agyalok. Az a baj, hogy csupa olyasmin, amin talán nem kéne (mert úgyis mindegy, hiszen (sajnos) semmi befolyásom bizonyos eseményekre - csak ezt rosszul szoktam viselni :S), és nem olyasmin, amin nagyonis (most éppen a fizika rejtelmein).
Inkább nem gondolok semmit, és visszabújok a gubóba. Persze véleményt lehet mondani, de nem muszáj :) (pl hogy "ejj, ejj, hüjje vagy már megint, mint a nicked is mutassa" :))

 

Címkék: zene én koncert tangó lassankénemégegycímkedemégsem gotan project

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr72832354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kukaküklopszangyalok? :)
azok is. :)
mindenesetre egyik szárnyaskukaküklopszmikrobi se mond semmit :)
Nincs mondanivalójuk. Nem mintha nekem lenne... Csak én kinyitom a számat. :)
de legalább kinyitod a szádat, és tátogsz :) na mindegy :)
A bodzákok hallgatnak.
azok olyanok, persze. :)
nekem tetszik a zene :)))

a Csengetett, Mylord projektünk hol tart? :)))
nem tudom, majd hétfőn megkérdezem, mert nem én írom éppen át. csak sajna ott is krónikus elhavazás esete forog fenn :((
No, majd otthon meghallgatom a zenét :)
Meghallgattam. Szép volt :)

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása