kommentek
12

Az a szegény ton

nessun norma , 2008.12.06. 13:06

Elaludta a nyakát.
Mielőtt elfelejteném: nem voltunk, senki nem vette, mert nem kellett, és nem volt :D Csak hogy egyesek esetleges kíváncsiságát kielégítsem :) Viszont sétáltunk nagyot.

Viszont a kanapé állítólag még mindig nyikorgós, és nyakelaltatós. Mondjuk már én is próbáltam, és tényleg... (az öcséim még sose tettek megjegyzést rá, lehet, hogy nem mertek :)) De ezennel ünnepélyesen megígérem, hogy a legközelebbi Nagy Alkalommal valami jobb fekvőalkalmatossággal szolgálok - már persze ha ugye aktuális lesz még a kérdés akkor :D

És megünnepeltünk egy jeles eseményt: elvileg ma 12 éve e napon sugározták először ezt (legyen meg itt is :)):

Vajon mivel ünnepeltünk?... :D
(még egyszer köszönöm :)))

 

Címkék: én mese vicces jókedv animated

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr99807592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

El ám!
Nálam volt, még régen vettem, magam pakoltam. De meg is maradt. :) Hiába, felelőtlenek voltunk :DDD

Villamossínek?

Finom volt az ünnepi kaja!
[i]Én is! :)[/i]
Csetbot nincs?
Látom a more-t már kijavítottad :)
A tökbe, nem elszúrtam a tovakattintóst? :D

A nyakelalvást sajnálom :S Nálam is volt, de jó rég óta ugyanúgy, érintetlenül áll :D
Ó, a villamossínek, minnyá, minnyá :)
csetbot szkájpon van :D
Hát, az se akarja az igazat. El is megyek inkább a boltba. Közben a megabitek száguldanak, de az a néhány byte nem akar... :(
Már ezt se bírtam elküldeni, már megint minden megátalkodott.
monnyonle a szkájp is.
Az a szegény ton!
Semmi többet nem tudok elmondani... :)
Tesómnak egyszer huzatot kapott a nyaka és több, mint egy hétig nem tudott, csak egy irányba nézni, nem emlékszem, jobbra-e vagy balra, de amikor átkelt a zebrán, úgy nézett körül, hogy helyben topogva megfordult.
hú, remélem, hogy a tonhalacska nyakával azért nem ilyen súlyos a helyzet... :-o
Mazs, volt már ilyen is.
De most nem ilyen súlyos.

A vállamban érzem még kicsit. Nem masszírozta meg senki... :) (ilyenkor jó lenne, ha szakadna a plafon, de hát meg se moccan :D)
Ton Corleonénak jobbulást!
Mi azért örülünk, hogy csak a nyakadat vette igénybe a zeste! Lehetett volna rosszabb is! :DDD
Akkora ötletem támadt, képzeld!
Fordítva kell aludni a kanapén!
Most mondd meg, ilyen is csak egy magamfajta zseninek juthat eszébe!
De már úgyis mindegy, a legközelebbi Nagy Alkalom már nem is lesz, aszontad. :) De hátha az öcséidnek ez jól jön. Vagy ők tudják már, és ezért nem panaszkodnak? :)
a fordítva alvás tehát [i]neked[/i] jutott eszedbe? :DDD
ööö, én biztos, hogy pont ezt mondtam? :) de ha nem, nem, legyen neked karácsony :D

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása