kommentek
2

huhhahhhuuhh

nessun norma , 2008.12.04. 22:07

(csak mert 'huh' biztos van már, nekem meg dilim, hogy számos poszt-URL nem kell :))

ma is meg tegnap is eszembe jutott egy csomó minden napközben, aztán mire ideérek a gép elé, persze mindig elfelejtem, mi is volt az, amit feltétlenül meg akartam osztani a nagyérdeművel :) hiába, no, öregszem - a múltkor is 27 évesnek néztek, ami nem esett túl jól. Nem szoktak ilyen soknak :D

állítólag egyesek kitalálták a védett-nemvédett automatikus másmilyennéformázás problematikáját, izgatottan várom, hogy hogy sikerült, de egyelőre a balladai homályba és a szexi(nek gondolt :D) titokzatoskodásba burkolóznak.

és egyébként nem történt ma semmi különös, csak annyi, hogy ma is úgy általában a mostanában szokásos dilinyós vigyorgós hangulatomban voltam. de nem kell aggódni (ezt magamnak is mondom :DDD), tuti, hogy el fog múlni. eddig még mindig így volt :DDD

(és ezennel lelövöm grafomán énemet, és iderakom a múltkori folytatását, hadd örüljön majd Kerike, ha erre jár :)))

 

Címkék: én vicces jókedv cosas de la vida mylord

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr66805029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Most hogy meg tetszett kapni a jobbladai fényt, Norma néni, látni is akarjuk!:)
(btw. már látom rajta fél szemmel is, megint sértődős fejet vág, merthogy szerinte a titokzatosság igenis szexi, de nem ez volt a lényeg, mert nem mindig csak e körül forognak a gondolatai:) igen,igen, odaírom, hogy "mint egyeseknek". na.)
pusz!
hehe, tényleg nagyon örültem, köszönöm szépen :DDDDDDDD

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása