kommentek
2

De ez most csak vicc volt

nessun norma , 2008.11.30. 23:14

Újabb gyerekszájas gyöngyszem, ha a bloghu is így akarja :)

Este ücsörög a gyerek a konyhában, majszolja a sonkás kenyerét (magos, fekete olajbogyóval... szinte bármire rá lehet venni azzal is :) én még ilyen gyereket az enyémen kívül nem láttam :D)), közben beszélgetünk. Kérdezi, hogy mikor megy át a Nagymamához megint, majd miután mondtam neki, hogy Mikuláskor, mert hátha oda is hoz neki valamit a nagyhasú (ehhehe), kérdezte, hogy "mit?". Mire én mondtam neki, hogy "hááát, azt nem tudhatom, mondjuk virgácsot". Erre kicsit meghökkent, elgondolkozott, majd rámnéz (kezében a sonkás kenyér), és közli: "De ez most csak vicc volt". (Reménykedik a huncutja. :D)

így lehet, hogy nem is olyan mókás, de én akkor öt percig röhögtem :)

 

Címkék: gyerekszáj

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr45797014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rémísztgeted itt a gyereket, aztán ettől lesz lelki sérült:DD
És igen, mókás, itt vigyorgok. Jó reggel ez, kövér néger, gyerekszáj, mi jön még?:DDD
jah, szegény gyerek, borzasztó (lütyő) anyja van. :D
hú, és még mindig nem sikerült fehércsoki-mikulást szereznem neki :S asszem, mára ez lesz még a Nagy Prodzsekt. Különben télleg virgács lesz :D na jó, nem is, a Nagyinál már van :) úgy hallottam :D

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben,
én pedig némiképpen átalakítottam kívül s belül. Onnan tehát egyáltalán nem ez tölthető le. Külön köszönet Ernie-nek a kódokért :)

süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása